Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Dragacz według formuły: „zaprojektuj i wybuduj” wraz z zapewnieniem finansowania inwestycji

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86134 Dragacz, Dragacz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2016-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz
    86134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
    REGON: 53437400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Dragacz według formuły: „zaprojektuj i wybuduj” wraz z zapewnieniem finansowania inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a)sporządzenia bądź pozyskania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, b)pozyskania aktualnej mapy ewidencyjnej i wypisów z rejestru gruntów, c)opracowania kompletnej dokumentacji projektowej: projektów budowlanych, projektów wykonawczych branży elektrycznej, dokumentacje muszą być przedłożone do akceptacji Zamawiającemu; projekty powinny zawierać rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych wodociągowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych i innych kolidujących z proj. budową sieci oświetlenia drogowego, projekty powinny zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania decyzji właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy, d) dokonania wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, e) opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, f) sporządzenia przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskiego i powykonawczego, g) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, h) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, i) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw do dokumentacji projektowej, j) zrealizowania budowy zaprojektowanego oświetlenia drogowego w uzgodnionym wcześniej zakresie w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym, k) przygotowania pełnej dokumentacji powykonawczej oraz pozyskania pozwolenia na użytkowanie lub informacji o braku sprzeciwu właściwego Inspektora Nadzory Budowlanego przystąpienia do użytkowania, l) wykonywania konserwacji, przeglądów i innych czynności gwarancyjnych, ł) zapewnienia przez Wykonawcę finansowania przedmiotu zamówienia w okresie 48 miesięcy od daty jego odbioru i przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie “zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego SIWZ. Dalsze uwarunkowania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 15.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 17.01.2017 r., do godz. 1200. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Świeciu O/Dragacz nr konta: 50 8168 0007 0008 0217 2000 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM – Przetarg na „Budowę oświetlenia drogowego w Gminie Dragacz według formuły: „zaprojektuj i wybuduj” wraz z zapewnieniem finansowania inwestycji”. 6. Wadium w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 – 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Dragacz (pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert. Na zewnątrz opakowania oferty należy dołączyć poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.: opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp. 8. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach