Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej PCV dn 315mm od K1 w ul. Wodnej do S10 w al. Kasztanowej o długości łącznej 449,5m wraz z wykonaniem studni od K1 do S10.

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 4A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7279600 , fax. 095 7279601
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Kopernika 4A 4A
    66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
    tel. 095 7279600, fax. 095 7279601
    REGON: 21002292100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej PCV dn 315mm od K1 w ul. Wodnej do S10 w al. Kasztanowej o długości łącznej 449,5m wraz z wykonaniem studni od K1 do S10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej PCV dn 315mm od K1 w ul. Wodnej do S10 w al. Kasztanowej o długości łącznej 449,5m wraz z wykonaniem studni od K1 do S10 zgodnie z projektem budowlanym (rys. 1 i rys. 2) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1). Zamówienie obejmuje: a)dostawę materiałów sieci z transportem na plac budowy, rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych w zakresie koniecznym do budowy sieci, b)przygotowanie wykopów, oznaczenie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, wykonanie podsypki, montaż rurociągu wraz ze studniami, oznakowanie trasy sieci, zasypanie sieci wraz zagęszczeniem gruntu warstwami, badanie stopnia zagęszczenia gruntu pod drogami, odtworzenie nawierzchni utwardzonych, dowóz i wywóz piasku, uprzątnięcie terenu, c)uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego ul. Wodnej, wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, d)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, inspekcja kamerą tv. 2.Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert wariantowych: wariant podstawowy - z użyciem materiału PCV dn 315mm, wariant II - z użyciem rur kamionkowych z wbudowanymi uszczelkami o średnicy wewnętrznej 300mm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 200.000,00 zł, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej dwie roboty o zakresie podobnym jak w niniejszym zamówieniu, tj. powyżej 300 mb sieci kanalizacji sanitarnej z co najmniej 5 studniami, za cenę co najmniej 300.000,00 zł., dysponują co najmniej jedną koparką
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i oryginały dokumentów lub ich kserokopie lub odpisy poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1.Kosztorys ofertowy zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem lub kosztorysy ofertowe w przypadku oferty z dwoma wariantami użytych materiałów. 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaakceptowany przez Wykonawcę - podpisany i wypełniony w miejscach dotyczących wykonawcy wzór umowy (Załącznik nr 3). 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), (Załącznik nr 4). 6.Wykaz osób i podmiotów lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem informacji o ich kwalifikacjach zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dla kierownika budowy należy załączyć kopię posiadanych przez niego uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do Izby oraz o opłaceniu składki członkowskiej w Izbie. 7.Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu narzędzi i urządzeń ze wskazaniem roku produkcji i podstawowych parametrów technicznych (wydajność, moc, szerokość kopania, itp.) 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia o równowartości 200.000,00 zł.. 9.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach