Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi gminnej Semlin - Semlinek nr 210 022G, gmina Zblewo

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna 40
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5884381 , fax. 058 5884569
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5884381, fax. 058 5884569
    REGON: 00549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi gminnej Semlin - Semlinek nr 210 022G, gmina Zblewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Semlin - Semlinek nr 210 022G, gmina Zblewo. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 4,50m z płyt zbrojonych żelbetowych typ JOUMB 100 na 75 na 12,5 cm o nośności min. 50 kN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywem szerokości po 0,75 m na odcinku drogi gminnej nr 210022G o długości 300,00 m. Umocnienia należy wykonywać w granicach pasach drogowego. Część pasa drogowego jest bardzo wąska i w tych miejscach nie można wykonywać umocnień. Szczegóły na załączonym planie sytuacyjnym. Początek projektowanego odcinka - od końca istniejącej jezdni z płyt JOUMB. 3. Dane techniczne pas drogowy działki nr 253 o szerokości 5,00 do 7,3 m ktg ruchu KR1, klasa drogi - D, obciążenie osiowe 100kN na oś, Vproj. - 30km na godz., szerokość jezdni 4,50 m, jezdnia o dwóch pasach ruchu szer. 2 razy 2,25 m + 2 razy 0,75 pobocza = 6,00m, przekrój jezdni - drogowy , spadki poprzeczne jezdni jednostronny - 2 procent , spadki poboczy 7 procent , łuki poziome R=100m do R=300m, długość wykonywanego odcinka - 300,00 m, układ płyt w jezdni i zjazdach indywidualnych wg. załącznika Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczego pomiaru geodezyjnego. 4. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizację ruchu. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 8. Okres gwarancji przedmiotu umowy wynosi miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Termin wykonania robót Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 15.06.2016 r. 10. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Po zakończeniu robót teren przyległy należy uporządkować. Przedmiar niniejszy jest wyceną sporządzoną dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i nie mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych technologii wykonania robót. Zawarte w niniejszym opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne wykonanie przedsięwzięcia. Przedmiar wykonano przy wspomaganiu techniki komputerowej. Dla lepszej orientacji zdecydowano się pozostawić w przedmiarze nr KNR-ów dla wyszczególnienia robót, lecz nie są one podstawą ich wykonania. Roboty należy wycenić w oparciu o plan sytuacyjny, przekroje konstrukcji nawierzchni i przedmiar robót, będącymi załącznikami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty należy wycenić w oparciu o plan sytuacyjny, przekroje konstrukcji nawierzchni i przedmiar robót, specyfikację techniczną, będącymi załącznikami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące zero złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skórczu, Oddział w Zblewie nr 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. r. poz. 1804). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 18.2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (pkt 8.1.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp (pkt 14.7.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach