Przetargi.pl
Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I Etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I Etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie I Etapu zadania, tj.: budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie (droga klasy Z) o długości ok. 900 mb, o szerokości 7 m, z pasami postojowymi o szerokości 3m, ścieżką rowerową o szerokości 2,5 m, chodnikiem o szerokości 1,5 m wraz z oświetleniem i odwodnieniem, a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 – podłoże G4), w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, a.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, a.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, a.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm a.6) warstwa ulepszonego podłoża min. 30 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 – osuszenie gruntu), w tym: b.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub 4 cm, b.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, b.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, b.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, b.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm, b.6) warstwa ulepszonego podłoża grub. 40 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej wraz z podbudową, w tym: c.1) warstwa ścieralna z asfaltobetonu grub. 4 cm, c.2) podbudowa tłuczniowa grub. 22 cm, c.3) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, d) wykonanie nowej nawierzchni chodników z podbudową, w tym: d.1) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm, d.2) podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, d.3) podbudowa tłuczniowa grub. 15 cm, d.4) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, e) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: e.1) wpusty uliczne Ø 500 z uchylną kratą i koszami – 34 kpl., e.2) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1500 – 21 kpl., e.3) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1200 – 15 kpl., e.4) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1000 – 2 kpl., e.5) studzienki drenarskie Ø 315 – 11 kpl, e.6) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 630, e.7) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 500, e.8) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 400, e.9) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 315, e.10) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 160, e.11) przykanaliki z rur PVC Ø 200, e.12) drenaż z rur PVC Ø 125/113, f) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: f.1) słupy oświetleniowe o wysokości 8 m z wysięgnikiem łukowym, na fundamencie betonowym, wraz z oprawami LED – 44 szt., f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, g) wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, itp.), 2) wykonanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę (w miarę potrzeb), 3) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach