Przetargi.pl
Budowa obiektu użyteczności publicznej w sołectwie Meszna z przeznaczeniem na funkcje społeczno- kulturalne

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu użyteczności publicznej w sołectwie Meszna z przeznaczeniem na funkcje społeczno- kulturalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu użyteczności publicznej w sołectwie Meszna z przeznaczeniem na funkcje społeczno- kulturalne. Budynek będący przedmiotem niniejszego zamówienia to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Poniżej podano podstawowe parametry budynku: - długość 16,95 m - szerokość 11,30 m - wysokość 9,56 m - powierzchnia użytkowa: 264,74 m2 - powierzchnia zabudowy: 185,13 m2 - powierzchnia całkowita: 264,74 m2 - kubatura 1287 m3. W ramach realizacji niniejszego zamówienia mają zostać wykonane następujące instalacje oraz przyłącza: Instalację wodociągową wody zimnej i ciepłej;Instalację kanalizacji; Instalacje centralnego ogrzewania; Instalację gazową; Instalację; wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; Instalację elektryczną; Instalację teletechniczną, monitoring i alarm; Instalację odgromową; Instalację deszczową, rozsączającą; Przyłącze wody; Przyłącze do kanalizacji sanitarnej; Przyłącze gazowe ( wyk. GSG); Przyłącze elektryczne ziemne Ponadto w ramach realizacji niniejszego zamówienia ma zostać wykonany nowy zjazd z drogi gminnej cztery miejsca postojowe oraz ścieżki i chodniki (łączna powierzchnia dróg, placów, chodników to 183,84 m2). UWAGA: - Na działce został wyburzony budynek do poziomu gruntu. Wykonawca winien przewidzieć w kalkulacji ceny oferty koszt usunięcia gruzu w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania. - W ramach zadania ma zostać wykonane przyłącze kanalizacyjne do budynku nie szambo jak błędnie podano w dokumentach odniesienia. - Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia obiektu do pokoju socjalnego, do sali spotkań na I piętrze, do pokoju bibliotekarza i do biblioteki w postaci stołów, stołków, szafek do zabudowy pod skosami, mebli biurowych, regałów bibliotecznych z wyposażeniem, stolików pod zestawy komputerowe z krzesłami, a także zestawów komputerowych, telefonu i radiowego przetwornika internetowego. 2. Zakres robót budowlanych, dostaw niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia skrótowo opisano w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Budowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na cele społeczno- kulturalne w Mesznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 207-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa:Koncepcja wielobranżowa; Projekt budowlano wielobranżowy; Projekt wykonawczy architektury z konstrukcją; Projekt wykonawczy instalacji wod- kan z przyłączem; Projekt wykonawczy instalacji CO z przyłączem; Projekt wykonawczy instalacji deszczowej; Projekt wykonawczy instalacji gazowej z przyłączem; Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych; Projekt wykonawczy wjazdu, parkingu, chodników; Projekt wykonawczy zieleni; Przedmiar robót; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru - wielobranżowa; Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, W/w dokumenty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 15.000 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20/02/2012r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a kserokopię potwierdzenia wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405 Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach