Przetargi.pl
Budowa nowoczesnej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Jastków wraz z uszczelnieniem istniejącego systemu

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Chmielowa 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 81 50 20 425
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. +48 81 50 20 425
    REGON: 431019744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowoczesnej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Jastków wraz z uszczelnieniem istniejącego systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – sieć wodociągowa wraz z odgałęzieniami hydrantowymi w miejscowości Kolonia Natalin, gm. JastkówZakres zamówienia obejmuje budowę:- sieci wodociągowej z rur o dn 160x9,5mm i łącznej długości L=407,5m;- sieci wodociągowej z rur o dn 125x7,4mm i łącznej długości L=1173,0m;- podejścia pod hydranty DN80 należy wykonać z rur o dn 90x5,4 mm o łącznej długości L=40,0m oraz z żeliwa sferoidalnego o łącznej długości L=4,0m;- zasuw na podejściu pod hydranty oraz za włączeniem do istniejących sieci wodociągowych;- 10 hydrantów p.poż. o DN 80 mm nadziemnych wraz z zasuwami odcinającymi DN80.Do budowy sieci wodociągowej należy użyć rur PE 100-RC, SDR17.Zadanie 2 – sieć wodociągowa w miejscowości Jastków, gmina JastkówZakres zamówienia obejmuje budowę:- sieci wodociągowej o średnicy dn 125x7,4mm o długości 657,2m;- sieci wodociągowej o średnicy dn 90x5,4mm o długości 35m;- zastosować rurę osłonową PE100RC SDR17 o średnicy dn 200x11,9mm;- zasuw na sieci wodociągowej, wykonać kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego o średnicach: DN 100 i DN 80;- hydrantów nadziemne (5 szt.), koloru czerwonego, kołnierzowe, o średnicy DN80 na ciśnienie PN16.Do budowy sieci wodociągowej należy użyć rur PE 100RC SDR 17.Zadanie 3 – sieć i odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do granicy działek w miejscowości Barak i DębówkaZakres zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od 74 do S5 (włączenie do istniejącej studni S5) wraz z sieciami bocznymi oraz odcinek od SW2 do S77. Sieć i odgałęzienia kanalizacji sanitarnej wykonać z rur kanalizacyjnych z niezmiękczonego (lite) PVC-U klasy SN 8 (w przypadku wykopu otwartego) łączonych na uszczelki gumowe lub z rur PE HD 100-RC SDR17 (metoda bezwykopową) zgrzewanych doczołowo. Na załamaniach trasy kanalizacji sanitarnej oraz jako studnie rewizyjne i połączeniowe wykonać studnie z kręgów betonowych dn1200mm oraz studnie tworzywowe dn425mm.Zadanie 4 – dostawy i montażu inteligentnego systemem zarządzania gospodarką wodnąBudowa systemu nadzoru nad produkcją i jakością sieci dostaw wody na terenie gminy, w tym zakup i montaż (2047 sztuk) zintegrowanych urządzeń pomiarowych służących do bilansowania dostaw wody i odprowadzania ścieków w wyznaczonych strefach oraz do nasłuchu potencjalnych miejsc wycieków na rurach dystrybucyjnych i przyłączach w obszarach zamieszkałych, zakup programu do radiowej komunikacji z urządzeniami oraz programu do wizualizacji na mapie potencjalnych miejsc wycieków wody.Zakup 2047 sztuk zintegrowanych urządzeń pomiarowych dotyczy dostawy i montażu inteligentnego systemem zarządzania gospodarką wodną w oparciu o wodomierze z funkcją akustycznego wykrywania wycieków, wodomierze ultradźwiękowe, systemy odczytu radiowego, monitorowania nieszczelności oraz bilansowania stref. UWAGA: Do zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego należy dostarczyć m.in.:- niezbędne protokoły, - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą tj. mapę opatrzoną klauzulą urzędową, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu,- pozwolenie na użytkowanie realizowanego przedmiotu umowy wydane przez PINB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta: 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.3.2024.CT”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach