Przetargi.pl
Budowa nawierzchni ulic Lema, Wita Stwosza, 11-go Listopada w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni ulic Lema, Wita Stwosza, 11-go Listopada w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa nawierzchni ulic Lema, Wita Stwosza, 11-go Listopada w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni części ulicy 11-go Listopada w Drezdenku (zgodnie z załącznikiem graficznym do SIWZ). 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. Roboty pomiarowe, b. Roboty ziemne, c. Regulację pionową oraz poziomą kratek ściekowych oraz studni rewizyjnych z dostosowaniem do niwelety drogi i krawężnika jezdni (z uwzględnieniem ewentualnej przebudowy wraz z dopasowaniem), d. Wykonanie podbudowy, e. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej jezdni i zjazdów (kształtem i rodzajem kostki nawiązać do przyległej istniejącej jezdni), f. Wbudowanie krawężników betonowych. (Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni chodników). 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. e. utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych. f. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, wykonawca ponosi wszelkie koszty powstałe w wyniku realizacji inwestycji np. opłaty za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu. g. Zawiadomienie zarządców sieci PGKiM sp. o.o. i Enea Operator Sp. z o.o. o rozpoczęciu inwestycji przed rozpoczęciem robót. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a. dokumentacją techniczną, b. uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c. warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace budowlane (operatorzy maszyn, pracownicy fizyczni). 10. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały oraz urządzenia, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 11. Materiały, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone przez inspektora nadzoru w zakresie ich zgodności z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów, uzyskać od Inspektora Nadzoru, zatwierdzenie zastosowania tych materiałów przedkładając dokumenty wymagane ustawą Prawo budowlane. 13. Wykonawca zobowiązany jest: a. posiadać i na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać, w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty stwierdzające dopuszczenie materiału do obrotu i powszechnego stosowania m.in. certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną, b. do protokolarnego przejęcia terenu budowy oraz prowadzenia na bieżąco dziennika budowy i umożliwienia dokonywania w nim zapisów inspektorowi nadzoru, c. do utrzymywania terenu budowy zgodnie z zasadami BHP, d. do zabezpieczenia i oznakowania na własny koszt terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, e. do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 14. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako „takie lub równoważne”. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 15. Gdziekolwiek w dokumentacji dotyczącej zamówienia przywołane są normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, urządzenia i inne dostarczone towary oraz roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszych wydań tych norm i przepisów. W przypadku, gdy przywołano normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych lub przepisy krajowe lub regionalne, mogą być stosowane równoważne, inne odpowiednie, ale zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania w porównaniu z poziomem, jaki zapewniają te pierwsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty). Pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach