Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1
66530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nawierzchni ulic Lema, Wita Stwosza, 11-go Listopada w Drezdenku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa nawierzchni ulic Lema, Wita Stwosza, 11-go Listopada w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni części ulicy 11-go Listopada w Drezdenku (zgodnie z załącznikiem graficznym do SIWZ). 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. Roboty pomiarowe, b. Roboty ziemne, c. Regulację pionową oraz poziomą kratek ściekowych oraz studni rewizyjnych z dostosowaniem do niwelety drogi i krawężnika jezdni (z uwzględnieniem ewentualnej przebudowy wraz z dopasowaniem), d. Wykonanie podbudowy, e. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej jezdni i zjazdów (kształtem i rodzajem kostki nawiązać do przyległej istniejącej jezdni), f. Wbudowanie krawężników betonowych. (Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni chodników). 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. e. utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych. f. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, wykonawca ponosi wszelkie koszty powstałe w wyniku realizacji inwestycji np. opłaty za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu. g. Zawiadomienie zarządców sieci PGKiM sp. o.o. i Enea Operator Sp. z o.o. o rozpoczęciu inwestycji przed rozpoczęciem robót. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a. dokumentacją techniczną, b. uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c. warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace budowlane (operatorzy maszyn, pracownicy fizyczni). 10. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały oraz urządzenia, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 11. Materiały, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone przez inspektora nadzoru w zakresie ich zgodności z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów, uzyskać od Inspektora Nadzoru, zatwierdzenie zastosowania tych materiałów przedkładając dokumenty wymagane ustawą Prawo budowlane. 13. Wykonawca zobowiązany jest: a. posiadać i na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać, w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty stwierdzające dopuszczenie materiału do obrotu i powszechnego stosowania m.in. certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną, b. do protokolarnego przejęcia terenu budowy oraz prowadzenia na bieżąco dziennika budowy i umożliwienia dokonywania w nim zapisów inspektorowi nadzoru, c. do utrzymywania terenu budowy zgodnie z zasadami BHP, d. do zabezpieczenia i oznakowania na własny koszt terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, e. do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 14. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako „takie lub równoważne”. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 15. Gdziekolwiek w dokumentacji dotyczącej zamówienia przywołane są normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, urządzenia i inne dostarczone towary oraz roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszych wydań tych norm i przepisów. W przypadku, gdy przywołano normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych lub przepisy krajowe lub regionalne, mogą być stosowane równoważne, inne odpowiednie, ale zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania w porównaniu z poziomem, jaki zapewniają te pierwsze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty). Pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic Łużyckiej, Słowiańskiej, Budziszyńskiej i Piastowskiej w Lubsku
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg”
Dodano: 2024-03-08 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Górzyn
Dodano: 2024-02-27 - Przebudowa ulicy Sportowej w Lubsku
Dodano: 2024-01-05 - Przebudowa ulic Łużyckiej, Słowiańskiej, Budziszyńskiej i Piastowskiej w Lubsku
Dodano: 2023-12-15 - Przebudowa ulicy Sportowej w Lubsku
Dodano: 2023-11-14 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Lubsko w 2023 r. w m. Osiek i Grabków
Dodano: 2023-10-03 - Remont odcinka ul. Moniuszki w Lubsku
Dodano: 2023-09-04 - Zagospodarowanie terenu Skweru Pograniczników wraz z przebudową fontanny w miejscowości Tuplice, gmina Tuplice.
Dodano: 2023-02-12 - Przebudowa ulicy Sportowej, Żeromskiego i Podgórnej w Lubsku
Dodano: 2023-02-07