Przetargi.pl
Budowa Młodzieżowego Centrum Podnoszenia Ciężarów przy Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych Nowy Tomyśl Zespół Hal Sportowych

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4426797 , fax. 061 4423589
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    ul. Poznańska 33 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4426797, fax. 061 4423589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Młodzieżowego Centrum Podnoszenia Ciężarów przy Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych Nowy Tomyśl Zespół Hal Sportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa Młodzieżowego Centrum Podnoszenia Ciężarów przy Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych Nowy Tomyśl Zespół Hal Sportowych obejmującego budynek wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, łącznikiem pomiędzy budynkiem szkoły i specjalistycznej hali sportowej zwanej dalej inwestycją. 2. Podstawowe dane: Powierzchnia zabudowy łącznik, hala sportowa w tym zespół pomieszczeń sekcji podnoszenia ciężarów- 1725,8 m2, powierzchnia użytkowa 1752,4 m2, kubatura budynku 13964,2 m2, wysokość kondygnacji: łącznik - 3,0m, hala nr 1 - 7,5m, hala podnoszenia ciężarów - 4,0m. wysokość budynku: łącznik - 8,8m, hala nr 1 - 10,13m, hala podnoszenia ciężarów - 6,82m. Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 457/2013 z dnia 19.07.2013 r. wydana przez Starostę Nowotomyskiego Teren realizacji zespołu hal sportowych dla ZSZiL w Nowym Tomyślu znajduje się na działkach nr 65/19 i 65/13. Projektowany zespół zostanie połączony z budynkiem szkoły za pośrednictwem dwukondygnacyjnego łącznika. Południowa ściana nowego obiektu znajduje się bezpośrednio przy szczytowej ścianie istniejącego budynku szkoły. Teren przewidziany pod dobudowę jest płaski i wolny od zadrzewień. Projektowany zespół obiektów sportowych jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym również poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do budynku hal zaprojektowano podesty zewnętrzne i pochylnie. Szerokość biegu głównych schodów zewnętrznych budynku hali sportowej nie jest mniejsza niż 200 mm - co umożliwia swobodne wyminięcie dwóch inwalidów o kulach lub wózkach. Zaprojektowano podjazdy przed głównymi wejściami do hal oraz węzły sanitarne w parterze obiektów. Projektowane dwie hale sportowe to obiekty jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone z dachem płaskim krytym papą. W parterowej części hal nr 1 zlokalizowano salę sportową wielofunkcyjną o wymiarach 40mx20m ( w świetle boiska 36,0 x 18,0) wraz z wydzieloną powierzchnią przeznaczoną pod ustawienie sześciu segmentów trybun trzyrzędowych mieszczących ogółem 150 osób. W projektowanym łączniku miedzy halą sportową a istniejącym budynkiem szkoły zaprojektowano zespół pomieszczeń: Parter - magazyn sprzętu sportowego, - pokój nauczycielski z węzłem sanitarnym, - pomieszczenie kierownika Sali, - węzły sanitarny damski i męski, - pomieszczenia na sprzęt porządkowy i środki czystości. Piętro: - dwie małe sale dla ćwiczeń w grupach ok. 10 osobowych z własnym zapleczem szatniowo- sanitarnym. Drugą niezależną część stanowi hala nr 2 przeznaczona specjalistycznie dla sekcji podnoszenia ciężarów z własnym zespołem pomieszczeń szatniowo-sanitarnych o funkcji stosownej dla tej dyscypliny sportu. Pomiędzy halą I i II zaprojektowane jest przejście komunikacyjne umożliwiające wzajemne korzystanie z pomieszczeń. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający załącza przedmiary robót, (jednak są one wyłącznie przykładowym zestawem - NALEŻY OPRACOWAĆ WŁASNY KOSZTORYS OFERTOWY ), na podstawie których wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy (zmodyfikuje, doda lub odejmie stosowne pozycje) wg zasad opisanych w pkt 11 SIWZ. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej ( w celu precyzyjnego, właściwego opisania przedmiotu zamówienia) opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Wszędzie, gdzie w dokumentacji technicznej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy uznać, że w miejscu ich wystąpienia widnieje zapis :klasy na przykład znak towarowy, patent lub pochodzenie lub równoważny. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również niżej wymienione czynności towarzyszące, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które wykonawca winien wkalkulować w cenę oferty 1) niezbędna obsługa geodezyjna (w tym wytyczenie w terenie wszystkich części robót); 2) zapewnienie niezbędnych nadzorów np. Zakładu Energetycznego, gazowni, Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji itp.; 3) zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowaną inwestycją oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni chodników, dojść, dróg itp. przed uszkodzeniami; 4) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy i późniejsza jego likwidacja; 5) zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje i stan zdrowia pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami, a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia oraz zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo; 5) zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności (szczególnie mając na uwadze bezpieczeństwo młodzieży uczęszczającej do ZSZiL), z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa; 6) wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i ppoż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez zamawiającego; 7) obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót o ile będzie to konieczne; 8) wykonanie wszelkich niezbędnych badań, prób, pomiarów itp. wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i Polskich Normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp.; 9) wykonanie przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania prawa (w tym prawa budowlanego, ppoż., BHP); 10) wszystkie niezbędne czynności, materiały itp. wynikające z warunków gwarancji producentów (np. przeglądy gwarancyjne, serwisy, konserwacje, wymianę zużywających się (podczas normalnego użytkowania) elementów na oryginale - jeżeli wynikają z warunków gwarancji producenta), jeżeli takie są wymogi utrzymania gwarancji danego producenta - wymagany okres gwarancji 5 lat, 11) inne czynności, usługi, roboty budowlane, dostawy niewymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, niezbędne do zakończenia, uruchomienia oraz przekazania do eksploatacji (wydania prawomocnej decyzji na użytkowanie) przedmiotu zamówienia, które Wykonawca dodatkowo wyceni i doliczy do ceny oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP S.A. Nr 54 1020 4144 0000 6102 0007 2058 z dopiskiem wadium - budowa Zespołu Hal Sportowych do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w związku z art. 46 ust. 1 ustawy. Natomiast kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać załączona do oferty w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnowotomyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach