Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii w Gminie Prostki

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2015-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii w Gminie Prostki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii w Gminie Prostki Zakres przedmiotu zamówienia: 1) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 1kW - 10szt 2) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 1,5kW - 9szt 3) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 2kW - 9szt 4) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 2,5kW - 6szt 5) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 3kW - 4szt 6) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku mieszkalnym o mocy 3,5kW - 2szt 1) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej o mocy 10,4 kW - 2szt 2) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej o mocy 19,76 kW - 1szt 3) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej o mocy 8,32 kW - 1szt 4) zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej o mocy 24,96 kW - 1szt 5)sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta /autora całości lub części projektu/ Lokalizacja inwestycji: Obręb 31 Prostki: 369/5;285/9;286/2;287/5;506/121;473/2;506/83;468/6;264/3;506/84;468/5;287/3; 369/7;369/8;506/7;1277;384/2;365/1;1282;470/1;1457/16;362/16 Obręb 01 - Bobry: 4/46;4/9;4/24; Bogusze w Obrębie 31 - Prostki: 950/1;999;989; Obręb 36 - Wiśniowo Ełckie: 126/1;189/1;312/7 Obręb 18 - Krupin: 148;73/10; Obręb 12 - Gorczyce: 123;102/1; Obręb 09 - Długosze: 106;107; Obręb 08 - Długochorzele: 101; Obręb 13 - Guty Rożyńskie: 17/4; Obręb 17 - Kopijki/Katarzynowo: 98/1;19; Obręb 34 - Sołtmany: 40; Obręb 22 - Lipińskie Małe: 17; Obręb 19 - Krzywe/Zawady-Tworki: 4/83; Obręb 04 - Ciernie: 122/1; Obręb 20 - Krzywińskie/Kosinowo: 1/31; Obręb 32 - Rożyńsk Wielki: 52/2 UWAGA: Lokalizacja inwestycji może ulec zmianie w przypadku braku możliwości wykonania instalacji na którejś z wymienionych powyżej lokalizacji z przyczyn technicznych i konieczności wykonania instalacji z listy rezerwowej określonej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Faza 1 : Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej: 1) Inwentaryzacja elektryczna oraz miejsca usytuowania instalacji - wytrzymałościowa dachów /w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - CD/ 2) Dokumentacja techniczna dla każdego z obiektów w formie umożliwiającej zgłoszenie instalacji przez odbiorcę /w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - CD/ 3) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /BIOZ/ oraz harmonogramu robót budowlanych i przedłożenie tych opracowań do weryfikacji Zamawiającemu, 4) Uzgodnienie z Zakładem Energetycznym zabezpieczenia różnicowoprądowego instalacji fotowoltaicznej: - Warunki Techniczne Zasilania dla źródła energii, - Projekt techniczny mikroelektrowni fotowoltaicznej, - Uzyskanie stosownych pozwoleń, - Uzgodnienie warunków przyłączenia do sieci, - Uzgodnienie rozwiązań z lokalnym zakładem energetycznym. Ww. projekty należy wykonać zgodnie z: - Wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Programem funkcjonalno-użytkowym Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - część opisową - niezbędne obliczenia techniczne - rzuty, rysunki - wymagane prawem oświadczenia - karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe 1) wykonanie robót budowlanych: montażowych instalacyjnych i ogólnobudowlanych 2) dobór, dostawa i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli, liczników, monitoringu etc. 3) dobór i dostawa konstrukcji wsporczej do montażu paneli. 4) budowa połączeń kablowych między panelami. 5) dobór, dostawa i montaż układu zdalnego pomiaru produkcji i rozbioru energii, monitoringu i sterowania w oparciu o dedykowaną aplikację /licencja na Zamawiającego/ wraz z niezbędnym sprzętem /serwer umieszczony u zamawiającego/. 6) instalacja ochrony odgromowej i przepięciowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7) montaż na konstrukcji wsporczej elektrowni 8) budowa przyłącza nN /wewnętrznej kablowej linii zasilającej na trasie rozdzielnia nN PV - złącze kablowe/, 9) dostawa i montaż dwóch układów pomiarowych półpośrednich. Jeden na potrzeby wyprodukowanej energii, drugi rozliczeniowy poboru energii /montaż w odpowiedniej rozdzielni przy złączu kablowym/. 10) dostawa, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego. 11) dostawa i montaż zabezpieczenia przed wprowadzeniem energii do sieci 12) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej 13) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym /min. 14 dni/ 14) opracowania instrukcji obsługi elektrowni i przeszkoleniu użytkownika 15) opracowanie instrukcji P.poż. dla instalacji fotowoltaicznej - jeśli wymagane 16) Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. O ile w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy /lub równoważny/. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot umowy licząc od daty przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej /fizyczne przyłączenie do sieci elektroenergetycznej zostanie wykonane w 2016 roku/: - na panele fotowoltaiczne - minimum 10 lat - na pozostałe urządzenia i elementy instalacji - minimum 5 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw. 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Postanowienie w Rozdziale XI ust.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w Rozdziale XI ust.3 pkt.2) i 5) 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44b, 19-335 Prostki, Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr: 89 9331 0004 0030 0300 0101 0002 z dopiskiem: /Wadium - nr sprawy RI.271.11.2015/ 7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy Prostki /dziennik podawczy/ 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących okolicznościach: 1) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA na panele fotowoltaiczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/prostki_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach