Przetargi.pl
BUDOWA MIEJSKIEGO PARKU ZDROJOWEGO BASZTA W UZDROWISKU MUSZYNA

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2012-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MIEJSKIEGO PARKU ZDROJOWEGO BASZTA W UZDROWISKU MUSZYNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego BASZTA w Uzdrowisku Muszyna. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 1.1. Zagospodarowanie wejścia do Parku od strony Rynku - Budowa placu wejściowego wraz z ogólnodostępną pijalnią wód mineralnych Zakres szczegółowy obejmuje: 1. Dostawę i montaż elementów małej architektury: a. ławki żeliwne z oparciem - kpl 3 b. kosze na śmieci -kpl 1 c. kosze do segregacji odpadów - 1 zestaw d. stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 szt. 2. Roboty budowlane a wykonanie okładziny kamiennej pylonu i muru oporowego. 1.2. Zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik. - budowę dojścia (pochylnia i schody) do kładki nr 2 na potoku Szczawnik od strony ul. Zazamcze, - dostawę i montaż koszy do segregacji odpadów - 1 zestaw, - dostawę i montaż wraz z instalacją kamer obrotowych - 1 kpl, Do w/w zakresu należy ponadto: - urządzenie zaplecza budowy, - zabezpieczenie robót pod względem BHP, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich w trakcie wykonywania robót. - uzyskanie własnym staraniem i kosztem pozwoleń na wykonywanie robót w pasie drogowym Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. c. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. d. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. e. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). f. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. g. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego zgodnego z wykonanymi robotami. h. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z odbioru robót. i. Warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę kompletu dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). j. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 2 do umowy. k. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. l. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. m. Zamawiający oświadcza, że wszelka korespondencja wychodząca zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy powinna być zaopatrzona w aktualne, wymagane zasadami promocji Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego loga promocyjne. Zadanie nr 2 2.1 Zagospodarowanie wzgórza wraz z ekspozycją elementów zabytkowych, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg programu funkcjonalno- użytkowego Zakres szczegółowy obejmuje; - remont istniejących ciągów spacerowych, - budowę instalacji oświetleniowej parku - 8 szt lamp oświetleniowych zasilanych linią kablową wraz z monitoringiem - 4 szt. kamer obrotowych i linii nn zasilającej poszczególne obiekty - dostawę i montaż: ławek, tablic informacyjnych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, drogowskazów - budowę altanek wypoczynkowych - 3 kpl - opracowanie programu badań archeologicznych na wzgórzu Baszta w zakresie objętym projektem 2.2 Zagospodarowanie skweru po drugiej stronie wzgórza (od strony Uzdrowiska Złockie) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg programu funkcjonalno- użytkowego Zakres szczegółowy obejmuje; 2.2.1. Zagospodarowanie terenu - remont istniejących szlaków. Trakt pieszo - jezdny ul. Basztowa - remont nawierzchni - nawierzchnia z asfaltobetonu gr. 5 cm ograniczona obustronnie krawężnikiem, ułożonym na płasko - wykonanie obustronnego pobocza o szer. 0,5 m - budowa instalacji oświetleniowej - 4 szt lamp oświetleniowych zasilanych kablem ziemnym Alejki na skwerze -remont istniejących ciągów spacerowych - nawierzchnia z piaskowca ograniczona obustronnie obrzeżem Modernizację skweru - zagospodarowanie istniejących terenów zielonych w obrębie skweru, - budowę instalacji oświetleniowej skweru - budowę instalacji monitoringu i internetu przewodowego - 1 kamera obrotowa - budowę linii nn zasilającej poszczególne obiekty - dostawę i montaż : ławek, tablic informacyjnych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, drogowskazów, Do w/w zakresu należy; Prace projektowe tj: - sporządzenie mapy sytuacyjno wysokościowej do celów projektowych - sporządzenie projektu budowlanego - uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - sporządzenie przedmiaru robót Roboty budowlane tj; - wykonanie robót budowlanych - urządzenie zaplecza budowy, - zabezpieczenie robót pod względem BHP, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich w trakcie wykonywania robót. - uzyskanie własnym staraniem i kosztem niezbędnych pozwoleń na wykonywanie robót. Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wizualizacją zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności: z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 wraz z późn. zm.) obejmującą miedzy innymi; projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie, projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, b. Wykonawca na etapie prac projektowych uzyska wszelkie niezbędne warunki, uzgodnienia, pozwolenia oraz decyzje w tym decyzje pozwolenia na budowę lub dokona skutecznego zgłoszenie budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. d. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. e. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. f. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. g. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). h. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. i. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. j. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu komplet dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). k. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym programie funkcjonalno użytkowym stanowiących załącznik nr 2 do umowy. l. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. m. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. n. Zamawiający oświadcza, że wszelka korespondencja wychodząca zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy powinna być zaopatrzona w aktualne, wymagane zasadami promocji Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego loga promocyjne. o. Zamawiający udzieli Wykonawcy w dniu zawarcia niniejszej umowy upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego celem uzyskania stosownych pozwoleń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Gwarancja i Rękojmia ( Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2): 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek. 3. Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym niezawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 6. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości/; Zadanie nr 1 -1 000,00 zł Zadanie nr 2 - 10 000,00 zł Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego BASZTA w Uzdrowisku Muszyna- zadanie nr 1, zadanie nr 2 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach