Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2018-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 9047697100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP polegające na budowie miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy w rozumieniu art. 3 ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - dalej „uPb”. Zamówienie obejmuje realizację trzech zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1 - „Budowa parkingu przy ul. Szarych Szeregów 9,11 i 13 – Etap II, zwane dalej w tekście „Zadanie 1”, Zadanie 2 - „Budowa zatok parkingowych wzdłuż posesji nr 2 przy ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy , zwane dalej w tekście „Zadanie 2”. Zadanie 3 – „Oznakowanie ulicy Szarych Szeregów w związku z budową parkingów w ramach BBO”, zwane dalej w tekście „Zadanie 3” Zakres i warunki wykonania zamówienia, szczegółowo określono w: a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3. b) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) pn. „Budowa parkingu przy ul. Szarych Szeregów 9, 11 i 13 – Etap II”, opracowanych przez firmę BUTOH Włodzimierz Palicki (Zadanie 1), c) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) pn. „Budowa zatok parkingowych wzdłuż posesji nr 2 przy ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy”, opracowanych przez firmę BUTOH Włodzimierz Palicki (Zadanie 2), d) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) pn. „Oznakowanie ulicy Szarych Szeregów w związku z budową parkingów w ramach BBO”, opracowanych przez ZDMiKP oraz firmę BUTOH Włodzimierz Palicki (Zadanie 3), e) wzorach kosztorysów ofertowych, zawierających przedmiar robót dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3. f) wzorze Umowy. SIWZ z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium przed upływem terminu składania ofert, w następującej wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: „WADIUM – „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy”. Nr sprawy 015/2018. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja: 1. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 2. zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium; 3. zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; 4. miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.3. SIWZ, polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swój zasób, 2) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby, określenie zamówienia publicznego, tj.: „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów w Bydgoszczy” 3) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione); 4) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego); 5) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 6) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt 10.6 SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. dokument. Oświadczenie sporządzone wg wzoru Zamawiającego należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca
Dodano: 2023-11-16 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Osięciny
Dodano: 2023-08-25 - „Remont drogi powiatowej nr 2578C Bródzki – Głębokie na odcinku od km 3+238 do km 4+578”
Dodano: 2023-06-15 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia
Dodano: 2023-05-16 - Przebudowa drogi gminnej – ul. Szkolna w m. Szczepanowo
Dodano: 2023-05-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 81 obręb Czyste na odcinku od km 0+000,00 do km 0+417,42 – II postępowanie
Dodano: 2023-05-11 - Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa nawierzchni ul. Kolejowej – łącznik pomiędzy ul. Kolejową a kempingiem wraz z budową oświetlenia w Ciechocinku
Dodano: 2023-04-24 - Przebudowa drogi gminnej Będzitowo - Pęchowo etap I
Dodano: 2023-04-12 - Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec
Dodano: 2023-04-07