Przetargi.pl
Budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach – III etap

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25004 Kielce, ul. Paderewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 720 , fax. 41 36 76 917
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20
    25004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 720, fax. 41 36 76 917
    REGON: 26026928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach – III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach w ramach III etapu; zgodnie z dokumentacją projektową, którą należy rozpatrywać w zakresie wskazanym na rysunkach technicznych ET1 dla zespołu Z1 i ET1 dla zespołu Z6,przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa w zakresie III etapu obejmuje realizację inwestycji w części: - Zespół Z1 projekt budowlany 6 lokali mieszkalnych, segmenty C i D wraz z sześcioma przynależnymi budynkami gospodarczymi na działkach objętych projektem budowlanym o numerach ewidencyjnych:319/2, 439/2, 439/3, 440/2, 441/2, 440/1 obręb 0005 w Kielcach przy ul. Tartacznej; - Zespół Z6 projekt budowlany 6 lokali mieszkalnych, segmenty C i D wraz z sześcioma przynależnymi budynkami gospodarczymi na działkach objętych projektem budowlanym o numerach ewidencyjnych:317/2, 429/2, 429/3, 430/2, 431/2, 430/1 obręb 0005 w Kielcach przy ul. Tartacznej; - oraz 12 miejsc parkingowych, 4 pomieszczenia gospodarcze (2 budynki po 2 pomieszczenia),infrastrukturę techniczną i zagospodarowanie terenu. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe: rozbiórkę budynków gospodarczych drewnianych (części dolne budynków murowane, podłoże z betonu żwirowego); b) wykonanie wykopów fundamentowych z zasypaniem wykopów i rozplantowaniem ziemi; c) wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; d) wykonanie budynków gospodarczych (ściany murowane otynkowane z zewnątrz, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachą powlekaną, posadzki cementowe na podkładzie betonowym);e) montaż prefabrykowanych systemowych modułów mieszkalnych, wykończonych: (12 prefabrykowanych lokali mieszkalnych – lokale: 1- kondygnacyjne, niepodpiwniczone, ocieplone z tynkiem zewnętrznym, dach prefabrykowany żelbetowy pokryty systemem pap termozgrzewalnych z izolacją termiczną, ściany wewnętrzne z cegły silikatowej otynkowane, malowane, posadzka: PCV, panele, terakota, stolarka okienna i drzwiowa); f) Instalacje wodno-kanalizacyjne i c.o w tym: przewody wodociągowe rur PE izolowane, wodomierze z ultradźwiękową metodą pomiaru zużycia wody, kuchnia z płaszczem wodnym na paliwo stałe (naczynie wzbiorcze otwarte przy źródle ciepła, odpowietrzniki), rurociągi w instalacjach z tworzyw sztucznych izolowane otulinami z pianki poliuretanowej, grzejniki aluminiowe (zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną), instalacja kanalizacji z PCW, przybory: zlewozmywaki stalowe, umywalki, brodziki, ustępy typu „kompakt”, pojemnościowe podgrzewacze wody oraz wykonanie zgodnie z dokumentacją przyłącza wody i kanalizacji; g) Instalacje elektryczne: tablice rozdzielcze z wyłącznikami instalacyjnymi i ochronnymi, kable wielożyłowe, przewody instalacji wewnętrznej z osprzętem dla mieszkań oraz badanie linii kablowej i dokonanie pomiarów elektrycznych; h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej i płyt ażurowych; i)wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji, uprzątnięcie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ),projekt budowlany-(Załącznik nr 9 i nr 10 do SIWZ), przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-(Załącznik nr 11 do SIWZ). Zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający, w przypadku gdyby zaszła taka konieczność w przyszłości, zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji kontenerów mieszkalnych z zachowaniem ich właściwości technicznych, funkcji i przeznaczenia. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały „równoważne” tj.posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał wyrób) jest „równoważny” w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj.: a)osoby, które Wykonawca lub podwykonawca zatrudni do wykonywania robót budowlanych, w tym w zakresie montażu kontenerów mieszkalnych, winny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę; b)obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo; c) Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w punkcie a) powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót (tj.przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, oświadczenie będzie składne również z fakturą; d) każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w punkcie c) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego); e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w punkcie c); f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez pisemne wezwanie Wykonawcy do okazania Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę (np. kopii zanonimizowanej umowy lub innych dokumentów, w tym dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz należnych podatków) wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy; g) niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę powyższych wymagań będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)przed upływem składania ofert. Informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach