Przetargi.pl
Budowa leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz infrastrukturą towarzyszącą

Nadleśnictwo Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, Kurza Góra, ul. Gostyńska 89
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5120233 , fax. 65 5120890
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kościan
    Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 89
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5120233, fax. 65 5120890
    REGON: 41000812200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową leśniczówki Leśnictwa Jurkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jurkowo, na działce nr 7226/2, gmina Krzywiń. Na terenie budowy znajduje się budynek obecnej leśniczówki (posesja nr 37) oraz budynki gospodarcze. Działka jest uzbrojona, nie występują na niej drzewa i krzewy. Dojazd do projektowanego budynku odbywać się będzie istniejącym zjazdem z drogi 607. Zamówienie obejmuje również rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych według odrębnego zgłoszenia. Przewidywane jest wykorzystanie istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków. Projektowany obiekt posiada jedną kondygnację (parter) oraz dach wielospadowy o kącie nachylenia 40°, kryty dachówką ceramiczną. Zasadniczą konstrukcję stanowi układ ścian nośnych zewnętrznych wraz ze ścianami nośnymi wewnętrznymi. Ściany zewnętrzne są dwuwarstwowe. Zestawienie powierzchni budynku: Powierzchnia użytkowa: 173,60 m? Kubatura: 1 474,18 m? Powierzchnia zabudowy: 230,47 m? Powierzchnia schodów i tarasów: 43,92 m? Powierzchnia całkowita: 230,47 m? Zagospodarowanie terenu: Powierzchnia obszarów utwardzonych kostką brukową: 408,28 m? Powierzchnia obszarów utwardzonych tłuczniem: 321,43 m? 2.Zakres robót obejmuje: 1)Przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy 2)Wykonanie fundamentów 3)Wymurowanie ścian fundamentowych 4)Wykonanie posadzki 5)Wymurowanie ścian parteru 6)Wykonanie wieńców 7)Wykonanie konstrukcji więźby dachowej 8)Ułożenie pokrycia dachu 9)Montaż zestawu solarnego 10)Roboty wykończeniowe 11)Montaż stolarki okiennej i drzwiowej 12)Roboty elewacyjne 13)Uporządkowanie terenu budowy 14)Wykonanie dróg wewnętrznych i chodników 15)Montaż ogrodzenia wraz z bramą wjazdową 16)Montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - od istniejącej sieci wodociągowej wewnętrznej, 17)Montaż instalacji elektrycznej - od istniejącej sieci 18)Montaż instalacji teletechnicznej 19)Montaż instalacji grzewczej - system grzewczy indywidualny, kocioł na paliwo stałe o mocy 24 kW. 20)Montaż instalacji wentylacyjnej 21)Montaż instalacji piorunochronnej 3.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany jest do wykonania i zapewnienia: 1)Sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy 2)Zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż 3)Dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania 4)W przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwyknawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność 5)Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy 6)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy 7)Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu wykonanych robót, 8)Wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 9)Przy realizacji zamówienia zagwarantowania aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczone do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca ww. dokumenty dostarczy przed odbiorem końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, 10)Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienia potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, 11)Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy - deklaracje zgodności, atesty lub certyfikaty zgodności przed wbudowaniem potwierdzone przez właściwego inspektora nadzoru, 12)Przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia zakończenia robót, 13)Opracowanie instrukcji eksploatacji kotłowni i przeszkolenie użytkownika 14)Obsługę geodezyjną, w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wpisem do dziennika budowy, 15)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót , 16)Naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego Koszty zużycia energii elektrycznej i wody do procesów technologicznych ponosi Zamawiający. Inwestor nie zapewni korzystania z pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż, zaleceniami inspektorów nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami robót oraz warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli wykonawca wprowadza zmiany materiałów lub urządzeń, muszą one posiadać właściwości i parametry równoważne z właściwościami i parametrami materiałów i urządzeń przyjętych w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym. Wykonawca winien zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na życzenie Wykonawcy możliwa jest wizja w terenie w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres gwarancji: 3 lata na całość robót od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia odbioru końcowego. Zakres robót budowlanych nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy. Obowiązująca stawka VAT: Rozbiórka budynków gospodarczych - 23 % Budynek leśniczówki - 8% Ogrodzenie i utwardzenie - 23%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 28 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK O/Kościan 60 1090 1274 0000 0000 2701 1783 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2015 roku do godz. 800. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zwrot wadium zgodny z Przepisami ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscian.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach