Przetargi.pl
Budowa lamp solarnych w miejscowościach położonych na terenie sołectw Gminy Nidzica

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nidzica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lamp solarnych w miejscowościach położonych na terenie sołectw Gminy Nidzica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa lamp solarnych w miejscowościach położonych na terenie sołectw Gminy Nidzica. Zamówienie polega na zakupie i montażu łącznie 29 szt. lamp solarnych oraz zakupie wraz z montażem 1 szt. lampy hybrydowej. Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Nidzica (zadanie nr 1) oraz ze środków przeznaczonych na ten cel w poszczególnych funduszach sołeckich (zadania od nr 2 do nr 10). Zamówienie będzie realizowane w niżej wymienionych zadaniach: Zadanie nr 1: „Budowa lamp solarnych na terenie sołectw”. Zadanie nr 2: „Zakup i montaż lampy solarnej” (fundusz sołecki – Dobrzyń). Zadanie nr 3: „Zakup i montaż lampy solarnej” (fundusz sołecki – Likusy). Zadanie nr 4:„Zakup i montaż lampy solarnej” (fundusz sołecki – Łyna). Zadanie nr 5:„Zakup i montaż lampy solarnej” (fundusz sołecki – Módłki). Zadanie nr 6:„Lampy solarne” (fundusz sołecki – Napiwoda). Zadanie nr 7:„Zakup i montaż lampy solarnej” (fundusz sołecki – Szerokopaś). Zadanie nr 8:„Zakup i montaż lamp solarnych” (fundusz sołecki – Tatary). Zadanie nr 9:„Zakup latarni ulicznej solarnej” (fundusz sołecki – Żelazno). Zadanie nr 10:„Zakup wraz z montażem lampy hybrydowej w Łysakowie” (fundusz sołecki – Łysakowo). 2. Oczekiwane parametry lamp (dla zadań od nr 1 do nr 10): - oprawa LED o mocy min. 25 W, - panel monokrystaliczny o mocy min. 300 W - strumień świetlny min. 2700 lm, - żywotność źródła światła min. 50000 h, - IP min. 65, - akumulator żelowy o pojemności min. 120 Ah w obudowie szczelnej, wodoodpornej i mrozoodpornej - czas pracy lampy min. 12 -14 godz. /dobę w warunkach jesienno-zimowych, - czas autonomii do 4 dni, - lampy z wbudowanym systemem redukcji mocy, - słup stalowy ocynkowany o wysokości przystosowanej do zamontowania wysięgnika jednoramiennego i oprawy solarnej, zestawu paneli fotowoltaicznych, turbiny wiatrowej, zaprojektowany dla I strefy wiatrowej i montażu lamp na wys. min.5 m, - fundament betonowy prefabrykowany, o głębokości dostosowanej do montażu słupa przewidzianego dla lampy solarnej lub hybrydowej, 2.1. Dodatkowo dla lampy hybrydowej (dot. zadania nr 10): - turbina wiatrowa o mocy 300 - 400 W, 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapki ewidencyjne z zaznaczonym miejscem lokalizacji lamp oraz zestawienie z wykazem miejscowości, ilością lamp do wbudowania i odległościami do poszczególnych miejscowości, w których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. 4. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski. 5. Wykonawca dołączy do oferty deklaracje zgodności UE i deklaracje właściwości użytkowych produktów, oferowanych do wykonania zamówienia. Szczegółowe zestawienie ilości lamp dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres i sposób wykonania zadań określa projekt umowy, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie wymaga innych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim, następujące załączniki: 1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia, w tym deklaracje zgodności UE i deklaracje właściwości użytkowych produktów, oferowanych do wykonania zamówienia, 2) Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 3) Zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach