Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kontenerowych świetlic wiejskich na terenie Gminy Lubin w miejscowościach Dąbrowa Górna, Ustronie, Buczynka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn. „Budowa kontenerowych świetlic wiejskich na terenie Gminy Lubin w miejscowościach Dąbrowa Górna, Ustronie, Buczynka”. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 zadania. Zadanie 1: „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa Górna” na terenie dz. 49”. Zakres zamówienia w ramach zadania pn.: „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa Górna” na ternie dz. 49, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu podłoża (żelbetowe ławy fundamentowe) pod posadowienie kontenerowego budynku; dostawie i montażu budynku kontenerowego świetlicy wiejskiej składającego się z pięciu modułów wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną - w tym niskoprądową, grzewczą (grzejniki elektryczne), wody i kanalizacji sanitarnej, wentylację grawitacyjną i grawitacyjną wspomaganą mechanicznie oraz klimatyzację (klimatyzator typu SPLIT w sali głównej), przyłączami: energetycznym, wody i kanaliazji sanitarnej oraz zagospodarowaniu terenu części dz. 49 i wykonaniem zjazdu z drogi powiatowej na dz. 49. Zadanie 2 - „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Ustronie” na terenie dz. 104. Zakres zamówienia w ramach zadania pn.: „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Ustronie” na ternie dz. 104, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu podłoża (żelbetowe stopy fundamentowe) pod posadowienie kontenerowego budynku świetlicy; dostawie i montażu budynku kontenerowego świetlicy wiejskiej składającego się z pięciu modułów z wewnętrznymi instalacjami wody i kanalizacji sanitarnej, elektryczną - w tym niskoprądową, centralnego ogrzewania (grzejniki konwektorowe, w sali główne klimatyzatory typu SPLIT z funkcją chłodzenia i grzania oraz wykonanie energetycznej wewnętrznej linii zasilającej; wykonanie przyłącza wody i instalacji sanitarnej – odprowadzenie ścieków do projektowanego zbiornika bezodpływowego oraz zagospodarowaniu terenu części dz. 104, wykonanie utwardzenia zjazdu z dz. 104 na drogę wewnętrzną dz. 105. Zadanie 3 – „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Buczynka”, na terenie dz. 98/1. Zakres zamówienia w ramach zadania pn.: „Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Buczynka” na ternie dz. 98/1, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu podłoża (żelbetowe stopy fundamentowe) pod posadowienie kontenerowego budynku świetlicy; dostawie i montażu budynku kontenerowego świetlicy wiejskiej składającego się z pięciu modułów z wewnętrznymi instalacjami wody i kanalizacji sanitarnej, elektryczną - w tym niskoprądową, centralnego ogrzewania (grzejniki konwektorowe, w sali głównej klimatyzatory typu SPLIT z funkcją chłodzenia i grzania) oraz wykonanie energetycznej wewnętrznej linii zasilającej; wykonanie sieci i przyłącza wody i instalacji sanitarnej – odprowadzenie ścieków do projektowanego zbiornika bezodpływowego oraz zagospodarowaniu terenu części dz. 98/1, wykonanie utwardzenia zjazdu z dz. 98/1 na drogę gminną dz. 70. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1, 2 i 3 pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót z zastrzeżeniem, że przedmiary robót Zamawiający udostępnia pomocniczo i nie stanowią podstawy do sporządzenia wyceny. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy (minimum dopuszczone przez Zamawiającego) od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. 5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 6. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót konstrukcyjnych, b) robót sanitarnych, c) robót elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 2. Do oferty załączyć:Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-29 - Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego „Dom Zdrojowy” w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14
Dodano: 2024-05-29 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-05-29 - „ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO – ETAP II ”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa Placu Warszawy w Dusznikach-Zdroju - etap II
Dodano: 2024-05-27 - Prace konserwatorskie przy budynku kostnicy w zespole cmentarza komunalnego w Sycowie
Dodano: 2024-05-24 - Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.
Dodano: 2024-05-24 - Legnica ul. Jaworzyńska 161A/5 dz. nr 20/1 obręb Ludwikowo - wydzielenie i urządzenie łazienki w lokalu mieszkalnym wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i wentylacji
Dodano: 2024-05-23 - STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie tynków termoizolacyjnych na elewacji zabytkowego budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie
Dodano: 2024-05-20