Przetargi.pl
Budowa kompleksu szkolnego w Plewiskach

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, ul. Stawna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8107751 , fax. 061 8107985
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8107751, fax. 061 8107985
    REGON: 00053862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu szkolnego w Plewiskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa zaprojektowanego budynku będącego obiektem trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z dachem płaskim krytym papą. Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku wynosi: 6 295,18m2. Przedmiotowy obiekt to budynek II piętrowy - niski, wysokość budynku do górnej powierzchni najwyższego stropu wraz z izolacją termiczną w stanie wykończonym wynosi 11,62m. W budynku zlokalizowano 23 sale zajęciowe, szatnie, pomieszczenia administracyjne, sanitarne oraz techniczne. Budynki zaprojektowano bez barier architektonicznych a wszystkie pomieszczenia zostały przystosowane do poruszania się po nich przez osoby niepełnosprawne. Budynek należy wyposażyć w dźwig osobowy - hydrauliczny dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych o udźwigu co najmniej 630kg. Parametry techniczne Lp. Wyszczególnienie Wielkość 1 Długość budynku 79,92m 2 Szerokość budynku 68,94m 3 Liczba pomieszczeń 141 4 Wysokość kondygnacji w świetle 3,00m 5 Ilość klatek schodowych 3 6 Powierzchnia użytkowa 6295,18m2 7 Powierzchnia zabudowy 2999,80m2 8 Kubatura 22 332,47m3 2. Salę gimnastyczną należy wyposażyć w sprzęt sportowy związany z podłogą w zakresie zgodnym z załączonym przedmiarem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zagospodarowanie terenu - nawierzchnie z kostki brukowej, mała architektura. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie. Postępowanie nie obejmuje wyposażenia ruchomego sportowego typu piłki, meble, instalacji fotowoltaiki oraz terenu parkingu oznaczonego w PZT symbolem 2e. Część robót realizowanych będzie w trakcie czynnego już obiektu szkoły, w którym prowadzone będą zajęcia edukacyjne. W związku z tym, wykonawca jest zobowiązany do niezakłócania funkcjonowania obiektu oraz do zapewnienia bezpieczeństwa uczęszczającym do szkoły dzieciom. Wybrany wykonawca opracuje harmonogram prac. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeśli w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych, pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 1.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert cenowych. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) W pieniądzu: przelew na konto nr 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057 b)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)W gwarancjach bankowych d)W gwarancjach ubezpieczeniowych e)W poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Termin przekazania wadium: przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego uważa się termin uznania środków na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego tj. do godziny 11:00 w dniu składania ofert. 1.5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.6.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 1.7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.8. poniżej. 1.8.UWAGA: Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieć. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Komorniki pokój nr 107 przed upływem terminu składania ofert cenowych. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 1.9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.1.10.Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 i 184 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach