Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu. Zamówienie realizowane jest w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2015. Przedmiot główny: CPV: 45.21.21.40-9 Nazewnictwo wg CPV: Obiekty rekreacyjne 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się wykonanie robót budowlanych i dostaw polegających na budowie kompleksu sportowo - rekreacyjnego, w tym: 1) plenerowej siłowni z nawierzchnią bezpieczną, 2) boiska poliuretanowego do piłki koszykowej (streetball), 3) terenu do ćwiczeń street workoutu, 4) placu zabaw wraz z urządzeniami dla dzieci niepełnosprawnych, 5) ogrodzenia placu zabaw, 6) małej architektury: ławki, kosze na śmieci, słupki, 7) oświetlenia, 8) monitoringu. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PROJEKT BUDOWLANY OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 2. PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w lit. A i B, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona tablicę informacyjną oraz tablicę - regulamin korzystania z kompleksu sportowo - rekreacyjnego, wg poniższych wytycznych. Tablica informacyjna: Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary: szer. 400 mm x wys. 300 mm, wykonana wg wzoru Zamawiającego. Regulamin użytkowania kompleksu sportowo - rekreacyjnego: Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu wzór tablicy informacyjnej oraz wzór regulaminu do akceptacji przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 5. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c. za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo - kontraktowa). 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: a. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b. ubezpieczenie wobec osób trzecich. 10. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowy i finansowy robót objętych umową, w uzgodnieniu z Koordynatorem inspektorów i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 12. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13. Zamawiający wymaga, aby elementy przedmiotu zamówienia zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z § 10 ust. 1 i ust. 2 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu. 15. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót i dostaw. 17. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach