Przetargi.pl
BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2017-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Przebudowa istniejącego stadionu miejskiego w Międzyrzeczu" obejmujących wykonie takich robót jak: 1) 6-cio torowa bieżnia o nawierzchni syntetycznej, 2) rozbieg do rzutu oszczepem (usytuowany w południowym zakolu) o nawierzchni syntetycznej, 3) klatka do rzutu dyskiem/młotem (usytuowana w zakolu południowym) ustawiona na nawierzchni z trawy naturalnej, 4) rzutnia do pchnięcia kulą (usytuowana w zakolu południowym), 5) rozbieg do skoku w dal i trójskoku w zakresie jak na PZT (usytuowany na wschodniej części płyty głównej), 6) utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej pod trybuny systemowe dwurzędowe (strona wschodnia), 7) zakup i montaż trybun systemowych dwurzędowych w dwóch wariantach: a) na długości około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której jeden rząd siedzisk skierowany jest w stronę stadionu a drugi w stronę kortów tenisowych, b) na długości kolejnych około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której oba rzędy siedzisk skierowane są w kierunku boiska piłkarskiego, 8) wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej przy bramie wjazdowej od ul. Sportowej, 9) wykonanie całego zakola północnego o nawierzchni syntetycznej, w którym wyznaczyć należy: rozbieg do skoku o tyczce wraz z zeskokami, rozbieg do skoku wzwyż wraz z zeskokiem, 10) rów z wodą, 11) wykonanie ogrodzenia okólnego płyty głównej w odległości około 1,0 m od skrajnego toru (nr 6) - ogrodzenie systemowe - panelowe, 12) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej (pas o szerokości 1,0 m) wzdłuż skrajnego toru (nr 6) - strefa bezpieczeństwa, 13) monitoring zgodnie z projektem, 14) nagłośnienie, 15) wykonanie utwardzonego chodnika na zakolu południowym Stadionu, 16) wykonanie miejsc dla zawodników rezerwowych z dostawą i montażem wiat, 17) Czynności powykonawcze w tym uzyskanie certyfikatu IAAF oraz świadectwa PZLA na kat. IV. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wykonaniu nawierzchni syntetycznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy. 4. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,1749 zł. 5. Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowego zadania nastąpi w okresie dwuletnim. W roku 2017 do kwoty jaką zamawiający zabezpieczył na to zadanie w budżecie tj. 2 100.000,- zł brutto natomiast pozostała kwota uregulowana zostanie do 31 marca 2018 roku. 6. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, uzyskanie certyfikatu IAAF, świadectwa PZLA oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 8. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 11. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 12. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową „EKO - INSTAL” z Gorzowa Wlkp. 13. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych dla określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 14. Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach