Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4182540, 4186565, 4180105 , fax. 077 4182323
- Data zamieszczenia: 2015-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
ul. A. Mickiewicza 8 8
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax. 077 4182323
REGON: 53055930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu kancelarii do obsługi leśnictwa wraz ze zbiornikiem na ścieki sanitarne oraz studnią wierconą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu kancelarii do obsługi leśnictwa wraz ze zbiornikiem na ścieki sanitarne oraz studnią wierconą. 2)Zakres robót do wykonania: a) roboty konstrukcyjno-budowlane (budowę budynków , roboty wykończeniowe w zakresie budynków); b) budowa szczelnego zbiornika wybieralnego na ścieki bytowe o poj. do 4,0 m3; c) budowa studni wierconej o głębokości 9,0 m; d) zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie parkingu ,ogrodzenia systemowego z bramą przesuwną oraz założenie trawnika; e) obsługa geodezyjna; f) uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu Pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium, w wysokości 4 000,00zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4)Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Opole 10203000451110000000433030 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - nr sprawy: SZ-2710-7/2015. Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie ( pkt. 2) znajdzie się na rachunku bankowym. 5)W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej ( poręczenia lub gwarancje), oryginał dokumentu ( poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty jako osobny dokument ( bez spinania z ofertą), a kopię dokumentu wadialnego spiąć lub zszyć z ofertą. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6) Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27