Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy stadionie sportowym w Ząbkowicach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy stadionie sportowym w Ząbkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. Lokalizacja: Działki nr 843 i 8452 karta mapy 5, których użytkownikiem jest Klub Sportowy Unia Ząbkowice. Zakres prac obejmuje : 1.Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 w skład którego wchodzi boisko do koszykówki z wpisanym polem do gry w siatkówkę, Podbudowa nieprzepuszczalna z dreżanem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR (zał. nr 7do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z betonu klasy B25 instaluje się warstwę o grubości 10 - 11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM z PU) o grubości 2 - 3 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz uchylna i siatka do obręczy - 2 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm. - 2 szt. - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm. - 2 szt. Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki aluminiowe wielofunkcyjne (siatkówka, badminton) montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - 1 kpl. - siatka całosezonowa do siatkówki - 1 szt 2. Budowa boiska do piłki nożnej o wym. 30 x 62m. o pow. całkowitej 1 860 m2 (pole gry 26 x 56 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min 40 mm. i mniejsza niż 60 mm. na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)1.Typ włókna: monofil 2.Skład chemiczny włókna: polietylen 3.Ciężar włókna: min 11 000Dtex 4. Gęstość trawy: min 97 000 włókien/ m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR (zał. nr 7 do SIWZ). - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR. - wyposażenie - bramki aluminiowe (5 x 2 m) mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 4. Ciąg komunikacyjny wokół boisk z kostki betonowej grubości 6 cm 5. Oświetlenie boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową - 10słupów wys. 11 m i 22 szt. opraw. 6. Ogrodzenie systemowe wysokości 4 m. z paneli wokół terenu boisk wraz z brama wjazdową min. 3 m. szerokości 2,1 m. wysokości, 2 furtki wejściowe 110 cm szerokości oraz ogrodzenie wysokości 4 m z siatki stalowej plecionej. Piłkochwyty wysokości 6 m wzdłuż obu krótszych boków boiska piłkarskiego. 7. Ławki - 2 szt. kosze na śmieci -2 szt., miejsca postoju rowerów -2 szt. 8.Montaż 2 trybun demontowanych na 100 i 210 osób. 9. Budowa infrastruktury technicznej podziemnej (instalacja odwodnienia, instalacja elektryczna oświetlenia boisk, instalacja wod. - kan. zaplecza socjalnego). 10. Budowa modułowego systemowego zaplecza szatniowo- socjalnego (konstrukcja metalowa, panele drewniane, podłoga - wykładzina kauczukowa). 11.Usuniecie i utylizacja nawierzchni asfaltowej z istniejących boisk. 12.Demontaż i przesunięcie sceny plenerowej zlokalizowanej na terenie inwestycji oraz jej montaż w nowej lokalizacji. 13. Rekultywacja nawierzchni z trawy naturalnej boiska treningowego obok terenu inwestycji - humusowanie, przewałowanie wysianie mieszanki traw. 14. Usuniecie części instalacji wodociągowej wraz z hydrantem z terenu inwestycji oraz montaż hydrantu w nowej lokalizacji. 15. Budowa 17 miejsc parkingowych wzdłuż Alei Zwycięstwa. Długość parkingu 68 m., nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, połączony ciągiem komunikacyjnym szerokości 1,5 m. do bramy ośrodka. 16. Montaż 8 znaków drogowych. 17.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14 877: 2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 5. Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf -dostępny na www.FIFA.com. 6.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN- EN 15 330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 7.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 8.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia 9.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 18. Dokumenty odbiorowe dla zaplecza sanitarno-szatniowego: - deklaracja zgodności, - pozytywna opinia rzeczoznawcy do spraw higieniczno-sanitarnych o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej, - pozytywna opinia rzeczoznawcy BHP o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej. 19.Na wykonane roboty oraz zastosowane materiały Wykonawcy udzielą rękojmi na okres 1 roku oraz gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego i 5 lat na sztuczną trawę od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 20. Rozwiązania równoważne. 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ, na który składają się: 1. Dokumentacja projektowa 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 3. Przedmiar robót 22. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3. przedmiarów robót, 4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 5. projektów budowlanych i wykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: GETIN Noble Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanego systemu nawierzchni z trawy syntetycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach