Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Jawor ogłasza przetarg
- Adres: 59-400 Jawor, Myśliborska 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768711600
- Data zamieszczenia: 2024-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Jawor
Myśliborska 3
59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
tel. 768711600
REGON: 931023931 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://jawor.wroclaw.lasy.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: „Budowa kancelarii Leśnictwa Dobromierz - Przetarg II”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dlawybudowanego obiektu, w zakresie w jakim będzie ono wymagane przepisami prawa Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:a) Zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.b) Zapewnienie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty icertyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn iurządzeń na swój koszt.c) Wykonanie całości robót budowlanych we wszystkich branżach.d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakresrobót objętych przedmiotem przetargu.e) Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych oraz zapewnienie niezbędnego sprzętu i pracowników do wykonania praczwiązanych z odbiorami robót.f) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbiorukońcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 PLNWadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A. nr rachunku: 74 20300045 1110 0000 0019 8690 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II” Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – tytułem: „Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz”,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 latliczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (przy czym przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie prac na podstawie jednej umowy) polegające na remoncie, budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego lub budynkuużyteczności publicznej o wartości robót brutto min. 500 000,00 zł każda.Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1) co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.).2) co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnieniawydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.).3) co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwachczłonkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.). Wymagania określone w pkt. 1) - 3) może spełniać ta sama osoba.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11 - Zwiększenie jakości życia mieszkańców Gminy Nowa Ruda poprzez rozwój i budowę infrastruktury społecznej
Dodano: 2024-03-25 - Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-22 - Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja instalacji elektrycznej WLZ w budynkach przy ul. Kluczborskiej 13A i ul. Paulińskiej 13 we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-12-14 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-12-08 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-11-08 - Budowa Centrum Turystyki Rowerowej
Dodano: 2023-10-23 - Remont budynku przy ul. Biskupa Tomasza I 11 we Wrocławiu, w zakresie wydzielenia łazienek w lokalach mieszkalnych
Dodano: 2023-10-19