Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w rejonie ulicy Mickiewicza w mieście Dobrzany

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73130 Dobrzany, Ul. Staszica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1
    73130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w rejonie ulicy Mickiewicza w mieście Dobrzany
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ulicy Mickiewicza w mieście Dobrzany, obejmujące dz. geod. nr 133, 71/2, 71/1, 74, 77, 80, 84, 89, 91, 98, 99, 100, 101, 190 oraz 110, w tym: 1) wykonania sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku 250 m z rur kielichowych o średnicy 250 PVC przyłączonej do projektowanej studzienki na istniejącym w drodze kanale k300, 2) wykonanie 11 przyłączy z rur o śr. 160 PVC długości 258 m, 3) kanalizacja sanitarna: - dostawa i montaż studni kanalizacyjnych o śr. 1000 mm - 12 szt., dostawa i montaż studzienki ściekowej inspekcyjnej o śr. 425 mm - 20 szt., 4) odtworzenie nawierzchni: - na powierzchni - 1875 m2, zakres odtworzenia nawierzchni bitumicznych należy wykonać zgodnie z dokumentacją na odcinku 250 m, droga ma zostać odtworzona na całej szerokości jezdni zgodnie z decyzją wydaną przez Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie, 5) realizacja zadania dla wymienionego zakresu rzeczowego obejmuje kompleksowe wykonanie robót: przygotowawczych, montażowych, technologicznych, przygotowanie dokumentów koniecznych do formalnego przygotowania obiektu do przekazania do eksploatacji, wykonania dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt budowlany, oraz STWiORB, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi do SIWZ załącznikami. Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, łącznie z dokonaniem wizji lokalnej, przy czym koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót, aktualnymi przepisami, określoną Polską Normą i SIWZ wraz załącznikami. 6. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 7. Zakres zadania obejmuje również: 1) pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek Zamawiającemu), 2) ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego podczas realizacji inwestycji, 3) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów szczelności, atestów materiałowych, 4) zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, 5) w przypadku zaistnienia konieczności, na żądanie Zamawiającego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorys powykonawczy i różnicowy, 6) projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Stargardzie przedłożony przed przystąpieniem do prac. 6. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy od daty odbioru robót. Wykonawca wydłuża okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi na okres gwarancji (min. 36 miesięcy). Gwarancja obejmuje również zamontowane urządzenia, niezależnie od okresu gwarancji udzielanego przez przez ich producenta. Oznacza to, że usterki urządzeń nie powodowane niewłaściwym ich użytkowaniem podlegają naprawie na koszt Wykonawcy. 7. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który może być wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 8. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 9. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, 2 płyty CD z inspekcją kamerą TV wykonanego odcinka sieci wraz z przyłączami. 10. Zamawiający nie przewiduje płatności w transzach. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy (zgodny ze zbiorczym zestawieniem kosztów), który będzie stanowił załącznik do umowy. 11. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca, podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 12. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących fizycznie roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy wykonujący na polecenie i pod nadzorem kierownictwa budowy konkretne prace fizyczne związane z wykonywaniem robót instalacyjno-budowlano-montażowych (robotnicy) zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. Powyższy obowiązek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy – kierownika budowy, kierowników robót. 13. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie dokumentowania, kontroli spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego w ust 12 niniejszego rozdziału, tj. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoba/y wykonująca/e aktualne prace fizyczne związane z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę (dotyczy to pracowników Wykonawcy i ewentualnego podwykonawcy) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), 2) Wykonawcy, w każdym przypadku, przysługuje prawo wykazania Zamawiającemu, że w konkretnej sytuacji na budowie wskazany pracownik wykonujący prace fizyczne nie jest zatrudniony na umowę o pracę, gdyż wykonywanie przez tego pracownika czynności nie stanowią wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W takim przypadku nie mają zastosowania sankcje z tytułu niespełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Państwowej Inspekcji Pracy o prowadzonej budowie oraz o podjętych przez Wykonawcę zobowiązaniach związanych z zatrudnieniem pracowników na umowę o pracę; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 5) kara za każdy stwierdzony przypadek na budowie wykonywania fizycznie prac związanych z robotami instalacyjno-budowlano-montażowych przez osobę nie zatrudnioną na umowę o pracę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks pracy) przez Wykonawcę lub podwykonawcę – 3 000,- zł za każdą nie zatrudnioną na umowę o pracę osobę. 14. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.6 Wsparcie rozwoju systemów oczyszczania ścieków objętego RPOWZ na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach