Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko. Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami odprowadzającej ścieki z frag-mentu miejscowości Witów od istniejącej kanalizacji sanitarnej, w ramach niniejszego zadania należy wyko-nać także sięgacz umożliwiający późniejsze podłączenie do wybudowanej kanalizacji ścieków z terenu miej-scowości Dzianisz. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich koniecznych prac rozbiórkowych, odtworzenia nawierzchni utwardzonych oraz zabezpieczenia kolizji budowanej sieci z innymi sieciami. Zestawienie długości rurociągów: Rurociągi grawitacyjne PVC ? 315 - 1609,5m Rurociągi grawitacyjne PVC ? 250 - 109,6 m Rurociągi grawitacyjne PVC ? 200 - 1430,2 m Rurociągi grawitacyjne PE ? 200 - 25,6 m Rurociągi grawitacyjne PVC ? 160 - 823,2 m Rurociągi grawitacyjne PE ? 160 - 3,3m Rurociągi kanalizacji ciśnieniowej PE ? 110 - 321,8 m Przyłącza 68 szt. PVC ? 160 - 342,2 m PE ? 160 - 19,0 m Przełożenie wodociągu: PE ? 63 - 7,5 m PE ? 40 - 14,7 m Zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 1 do SIWZ obejmujący: przedmiar robót projekt budowlany specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy Kościelisko, ul. Strzel-ców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 11 w godzinach pracy Urzędu. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia : Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót- od wytyczenie inwe stycji w terenie aż do kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powia towego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej i sporządzenia kompletu do-kumentacji nie zbędnej do dokonania zgłoszenia - zawiadomienia organu nadzoru bu-dowlanego o zamiarze przystą- pienia do użytkowania obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac zgodnie z: - projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi, przedmiarem robót (Zamawiający informuje, że Wykonawca ma do oferty załączyć wypełniony przedmiar robót; zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej ,wobec czego przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego, który służy przede wszystkim do czynności skalkulowania kosztów realizacji zadania) - obowiązującymi normami - miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich świadczeń, dokonania wszelkich nakładów, jak również poczynienia wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie wraz z załącznikami. Świadczenie budowlane, które nie zostało dokładnie opisane, winny zostać przez Wyko-nawcę wykonane w sposób odpo wiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warun kami technicznymi i norma-mi. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Cena ryczałtowa określona przez wykonawcę w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia wynikające bezpośrednio z SIWZ, dokumentacji technicznej, opisu przedmiotu zamówienia oraz koszty wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich świadczeń, dokonania wszelkich nakładów, jak również poczynienia wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie wraz z załącznikami. Świadczenie budowlane, które nie zostało dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. Do zakresu robót należy organizacja, utrzymania i późniejsza likwidacja zaplecza budowy, koszty mediów i usuwania odpadów, a także wykonanie prób technologicznych, pełnej obsługi geodezyjnej, sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz ew. koszty opłat za zajęcie pasa drogowego. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje również ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedoszacowanie pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż pomimo wykonania dokumentacji przy dołożeniu jak największej staranności, skutki finansowe ewentualnych pomyłek, niedokładności, rozbieżności, braków lub innych wad w dokumentacji technicznej ciążą na Wykonawcy zamówienia. Zamawiający zaleca sprawdzenie dokumentacji projektowej- technicznej, STT oraz przyszłego placu budowy Koszt zabezpieczenia terenu budowy (odpowiednie wygrodzenie terenu prowadzonych robót i inne) nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - projektem budowlanym, a w szczególności z uzgodnieniami branżowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę oraz pleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność podczas prac ziemnych w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia terenu. Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego działania lub brak działań w stosunku do osób trzecich w zakresie objętym przedmiotem umowy, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki ochrony interesów osób trzecich przed pozbawieniem dostępu do drogi publicznej, oraz zobowiązany jest na swój koszt zapewnić możliwość korzystania z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i cieplnej oraz środków łączności. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu wszystkich robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, Zamawiający umożliwia Wykonawcom (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu) dokonanie wizji lokalnej w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania ewentualnych dodatkowych usług do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego złożenia zapytania, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedem-dziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe ZP.271-11-2015). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27 lutego 2015 roku do godz. 10.00. (Decy-duje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji (ponad minimalną)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach