Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Reymonta i Jeziorańskiego.

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego 70
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075 , fax. 46 8142176
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70 70
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, fax. 46 8142176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Reymonta i Jeziorańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ul. Reymonta, Jeziorańskiego, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego: projekt firmy Projektowanie Wodociągów i Kanalizacji mgr inż. Piotr Lewiński (sierpień, 2014r). Zakres obejmuje: 1. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Reymonta: a) odcinek od ul. Paska do posesji nr 14 i od ul. Paska do ul. Jeziorańskiego. Projektowany kanał sanitarny: DN 200 mm o długości całkowitej L=80 m oraz DN 250 mm o długości L=168,7 m, uzbrojony w studzienki kanalizacyjne d=1,20m. Od kanału zaprojektowano odejścia boczne: DN 150 mm, L=30,79 m. Projektowane kanały wraz z bocznymi odejściami zlokalizowano w pasie drogowym ul. Reymonta, na odcinku od posesji nr 14 do ul. Jeziorańskiego. Trasę zaprojektowano w południowym poboczu jezdni, w nawiązaniu do krawędzi jezdni. Realizacja zgodna z Decyzją o pozwolenia na budowę nr 33/2015 z dnia 28.01.2015r b) odcinek od projektowanej pompowni (P) zlokalizowanej w pasie drogowym ul. Jeziorańskiego do granicy miasta, DN 250mm o długości całkowitej L= 552,68 m, uzbrojony w studzienki kanalizacyjne d=1,20m. Od kanału zaprojektowano 22 szt. bocznych odejść, DN 150 mm, o łącznej długości L=110,24 m. Trasę kanału zaprojektowano w południowym poboczu jezdni w nawiązaniu do krawędzi jezdni. Realizacja zgodna z Decyzją o pozwolenia na budowę nr 34/2015 z dnia 28.01.2015r 2. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jeziorańskiego: a) odcinek od projektowanej pompowni (P) zlokalizowanej w pasie drogowym ul. Jeziorańskiego do końca ul. Jeziorańskiego: DN 250 mm o długości całkowitej L=216,40m, uzbrojony w studzienki kanalizacyjne d=1,20m. Od kanału zaprojektowano 9 szt. odejść bocznych DN 150mm, o łącznej długości L=97,03 m. Realizacja zgodna z Decyzją o pozwolenia na budowę nr 32/2015 z dnia 28.01.2015r b) budowę prefabrykowanej pompowni ścieków (P) z kanałem tłocznym Dz=110 PEHD, wraz z utwardzeniem terenu kostką brukową. Projektowana pompownia została zlokalizowana w pasie drogowym (pobocze) ulicy Jeziorańskiego, kanał tłoczny zaprojektowano w jezdni ul. Jeziorańskiego i Reymonta. Pompownia będzie odbierać ścieki dopływające projektowanymi kanałami sanitarnymi z ul. Jeziorańskiego i ul. Reymonta i przetłaczanie projektowanym kanałem tłocznym DN100 do studzienki rozprężnej K30 na kanale DN 250 mm w ul. Reymonta. Długość projektowanego kanału tłocznego Dz=110 PEHD wynosi L=20,59m. Realizacja zgodna z Decyzją o pozwolenia na budowę nr 31/2015 z dnia 28.01.2015r Wzdłuż trasy projektowanego kanału zlokalizowane jest budownictwo niskie. Pasy drogowe uzbrojone są w: napowietrzne linie energetyczne, rowy i przepusty deszczowe, wodociąg DN150, kanalizacje telefoniczną, kable wn, kable nn. Projektowana inwestycja pozwoli na wyeliminowanie uciążliwej dla mieszkańców i środowiska eksploatacji szamb. Na terenie projektowanych robót przeprowadzono badania (sierpień 2014r) warunków hydrogeologicznych; w strefie głębokości rozpoznanej wykonanymi wierceniami wodę stwierdzono w 9 na 11 otworów. Rozpoznane wody gruntowe są wodami pierwszego, przypowierzchniowego poziomu czwartorzędowego. Nawiercona woda gruntowa charakteryzowała się najczęściej zwierciadłem swobodnym. Zasilanie rozpoznanego poziomu wodonośnego odbywa się przez bezpośrednią infiltrację opadów atmosferycznych i wód roztopowych, w związku z czym po roztopach lub po długotrwałych opadach deszczu należy liczyć się z podwyższeniem ich stanu. W strefie posadowienia kanalizacji pod przypowierzchniową warstwą nasypów niebudowlanych lub humusu, które zalegają maksymalnie do głębokości 0,5 m p.p.t., występują grunty rodzime, mineralne: sypkie utwory wodnolodowcowe (pisaki pylaste, piaski drobne i piaski średnioziarniste) oraz spoiste utwory lodowcowe (gliny, gliny piaszczyste) i lodowcowo-zastoiskowe (pyły, pyły piaszczyste, gliny pylaste i gliny pylaste zwięzłe). Inwestycja jest niezbędna dla umożliwienia odprowadzenia ścieków sanitarnych z przyległych posesji, eliminując uciążliwą eksploatację szamb. c) Wytyczne prowadzenia robót: 1) Podczas prowadzenia prac ziemnych będzie stosowana norma PN-81/B-03020. Projekt przewiduje prowadzenie prac w technologii wykopowej. 2) Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. 3) Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 5) Odbiór techniczny przedmiotu zamówienia odbywać się będzie po przeprowadzeniu na zlecenie wykonawcy inspekcji telewizyjnej kanałów oraz prób szczelności zgodnie z normą PN-EN 1610. Badanie szczelności musi być zakończone raportem końcowym. Podmiot dokonujący inspekcji TV oraz próby szczelności, winien dysponować niezbędnym sprzętem i doświadczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego dla podmiotu wykonującego przedmiotowy materiał z inspekcji oraz próby szczelności. Inspekcję telewizyjną należy zakończyć raportem, który winien zawierać informacje: a) opis odcinka z wyszczególnieniem materiału, wielkości kanału, długości badanych odcinków, ilości przyłączy; b) wykres spadków dna poszczególnych badanych odcinków; c) nagranie całości inspekcji w formacie DVD, możliwym do odtworzenia na dowolnym odtwarzaczu DVD. Raport z inspekcji powinien być opracowany w oprogramowaniu. Po zakończeniu robót należy odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. 6) Elementy zastosowane do budowy sieci muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp.. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego najpóźniej przed rozpoczęciem robót - w tym aprobatę techniczną (COBRTI Instal) dla wyrobów, dla których nie ustanowiono PN i PN-EN lub dla wyrobów, których właściwości użytkowe odnoszące się do wymagań podstawowych, różnią się od właściwości określonych w ww. normach lub dokument równoważny. 7) Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy realizacji zamówienia określają projekty budowlano-wykonawcze i budowlane (Część III SIWZ). Zakres rzeczowy i ilościowy realizacji zamówienia określają również: Przedmiary Robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym. 8) Wszystkie wyszczególnione w projektach zagospodarowania, przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych, itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy: lub równoważny. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego. 9) Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, koszty wykonania próby szczelności rurociągów, inspekcji telewizyjnej kanałów, obsługi geodezyjnej, badania zagęszczenia gruntu, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami. 10) Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie. 11) Wykonawca jest zobowiązany do otworzenia wjazdów na posesje do stanu pierwotnego, w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Reymonta i ul. Jeziorańskiego. W przypadku zniszczenia infrastruktury, odtworzenia mają być dokonane z materiałów nowych lub w sposób zaakceptowany przez właściciela nieruchomości. Do protokołu odbioru końcowego Zamawiający będzie wymagał dostarczenia stosownego potwierdzenia właściciela nieruchomości o zaakceptowaniu jakości i zakresu odtworzenia. 12) Zamawiający wybuduje przyłącze tymczasowe (tymczasowe złącze kablowo pomiarowe) wg wytycznych PGE Dystrybucja S.A., natomiast Wykonawca jest zobowiązany do wykonania kabla zasilającego (wewnętrznej linii zasilającej YKY 4x10 mm2) od przyłącza tymczasowego (skrzynki przyłączeniowej) do przepompowni. 13) Zasilanie przepompowni będzie z tymczasowego przyłącza (Zamawiający wystąpił ze stosownym wnioskiem). Wykonawca będzie zobowiązany do uczestniczenia przy przełączaniu na docelowe (stałe) przyłącze. 14) Przepompownie należy wyposażyć w pomiar poziomu za pomocą sondy hydrostatycznej, sterownik (np. Invetia 101 lub równoważny) z kompletnym oprogramowaniem i kartą SIM do transmisji danych o pracy przepompowni do istniejącego systemu firmy PROFI SYSTEM Sp. z o.o., eksploatowanego przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest: 1) Przejąć teren budowy oraz pisemnie powiadomić właściwe organy, a także użytkowników terenów przylegających do terenu budowy o rozpoczęciu prac budowlanych, 2) Zorganizować plac budowy: zapewnić dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, oznakować właściwie obszar prac, wyznaczyć miejsca składowania materiałów budowlanych, dojazdów i postojów pojazdów budowy, zaopatrzeniowych oraz odgrodzić plac budowy, 3) Uzyskać na swój koszt niezbędne zgody, zatwierdzenia, aprobaty i uzgodnienia przewidziane prawem budowlanym lub wynikające z innych przepisów, 4) Sporządzić (zaktualizować) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robót budowlanych (art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21a ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , tekst jedn. Dz. U. 2016r poz. 290 z późn. zm.), 5) Zapewnić bezpieczeństwo i pomieszczenia sanitarne oraz socjalne osobom wykonującym prace i osobom związanym z pracami budowlanymi oraz zapewnić bezpieczeństwo osobom trzecim, 6) Zabezpieczyć mienie, materiały i wykonywane elementy budowlane przed uszkodzeniem w trakcie prac, wpływami atmosfery i zjawisk atmosferycznych, 7) Właściwie składować wszelkie urządzenia pomocnicze i materiały oraz usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci, 8) Ograniczyć do minimum emisję odpadów budowlanych i możliwość wykroczenia uciążliwości prac budowlanych (np. hałas, kurz) poza obszar objęty pracami i zagospodarowaniem w projekcie budowlanym, 9) Zawiadamiać Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie wykonania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, 10) Zawiadamiać Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej, 11) Zapewnić nadzór i kierownictwo prac budowlanych we właściwych specjalnościach, 12) Umożliwić wstęp na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego działającym w imieniu Zamawiającego, pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnić im dane i informacje wymagane tą ustawą, 13) Prowadzić dzienniki budowy i dokonywać wpisów każdorazowo zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dzienniki budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będą przekazane Zamawiającemu. 14) Opracować i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą pozwalającą na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: a) inwentaryzację geodezyjną, b) protokoły i sprawdzeń branżowych, c) instrukcje użytkowania, d) karty gwarancyjne, e) komplet atestów i dopuszczeń. 15) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) oplaconej polisy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres realizacji oraz obowiązywania gwarancji i rękojmi (w tym odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej) na kwotę lub równowartość kwoty min. 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych i 00/100) PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, przy czym odpowiedzialność ubezpieczyciela obejmuje zarówno szkody rzeczowe jak i osobowe, Dopuszcza się stosowanie franszyzy integralnej lub redukcyjnej w wysokości nie wyższej niż 5.000,00 (pięć tysięcy i 00/100) PLN, a także udziału własnego w wysokości nie wyższej niż 5 % wartości szkody i nie więcej niż 2.000,00 (dwa tysiące złotych i 00/100) PLN lub rozwiązań równoważnych. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę dowodu posiadania ubezpieczenia, Zamawiający może ubezpieczyć inwestycję w wymaganym zakresie i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres realizacji inwestycji. e) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: 1) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej), 2) Sporządzeniem projektu organizacji ruchu, 3) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, 4) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 5) Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, 6) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem kanału głównego i przykanalików, 7) Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem, 8) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), 9) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 10) Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji, 11) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, 12) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:15 000,00 PLN słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; c) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) Kwotę gwarancji, e) Termin ważności gwarancji, f) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z dopiskiem: wadium - do postępowania nr RAWiK/06/2016. Przy czym w terminie określonym dla składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach wskazanych w pkt. 2 b-e) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert: 16.06.2016r , godz. 10:00, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00). Zaleca się, aby poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015 poz. 2164, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA (G) - OKRES GWARANCJI W MIESIĄCACH
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach