Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łapsze Niżne

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2665242, 2640777 , fax. 018 2640779
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Al. Tysiąclecia 35A 35A
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2665242, 2640777, fax. 018 2640779
    REGON: 49291632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łapsze Niżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie kanalizacji sanitarnej w Gminie Łapsze Niżne: 1. Wykonanie kanalizacji sanitarnej ul. Wiejska Łapsze Niżne - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?200 mm o długości ok. 378,5 mb - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?160 mm o długości ok. 123,5 mb - Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych ?1000 mm - 5 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?600mm - 10 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?425mm - 9 szt. - Wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji sanitarnej ?160 - ?200 (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) - długość ok. 502,0 mb - Wykonanie próby szczelności rurociągów o ?160 - ?200 - długość ok. 502,0 mb Odtworzenie nawierzchni droga gminna ul. Wiejska - Zasypka wykopu kruszywem łamanym 0-80mm zagęszczane mechanicznie warstwami co 20 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod drogi asfaltowe, warstwa dolna (gr. 20 cm) i warstwa górna (15 cm) o powierzchni ok.454,00 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6 cm pow. ok. 454,00 m2 po robotach kanalizacyjnych, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm pow. ok. 1136,00 m2 na całej szerokości drogi, - Wykonanie odtworzenia terenu na posesjach prywatnych po robotach kanalizacyjnych 2. Wykonanie kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Kościelnej, Zacisze i Św. Floriana Łapsze Wyżne - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?200 mm o długości ok. 309,0 mb - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?160 mm o długości ok. 249,0 mb - Wykonanie przewiertu pod dnem potoku Łapszanka rurą stalową przewiertowo-ochronną 323,9x8,8mm o długości ok. 21,0m - Wykonanie przewiertu pod ul. Św. Floriana rurą PE 200 x 7,7 mm. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną o długości ok. 25,0m - Wykonanie przewiertu pod ul. Kościelną rurą PE 90 x5,4mm SDR17 PE100. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną, kanał tłoczny o długości ok. 33,5m - Wykonanie przewiertu pod ul. Kościelną rurą PE 200 x 7,7 mm. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną o długości ok. 16,0m - Wykonanie przewiertu pod ul. Kościelną rurą PE 160 x 9,5 mm. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną o długości ok. 10,5m - Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych ?1000 mm - 9 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych rozprężnych ?1000 mm - 1 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?600mm - 7 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?425mm - 13 szt. - Wykonanie zbiornikowej przepompowni ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm wraz z wyposażeniem, sterowaniem i monitoringiem, zagospodarowaniem terenu oraz ogrodzeniem. - Wykonanie elektrycznej linii kablowej YKY 4x25mm od pompowni do złącza kablowego na słupie nN o długości ok. 83,0 mb - Wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji sanitarnej ?160 - ?200 (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) - długość ok. 610,0 mb - Wykonanie próby szczelności rurociągów o ?160 - ?200 - długość ok. 610,0 mb Odtworzenie nawierzchni droga powiatowa ul. Kościelna - Zasypka wykopu kruszywem łamanym 0-80mm zagęszczane mechanicznie warstwami co 20 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod drogi asfaltowe frakcji 0-63mm - gr 24 cm o powierzchni ok. 85,00 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6 cm pow. ok. 85,00 m2 po robotach kanalizacyjnych, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na całej szerokości drogi, pow. ok. 305,00 m2 , - Wykonanie odtworzenia nawierzchni chodnika po robotach kanalizacyjnych z kostki betonowej, kostka z odzysku pow. ok. 194,00 m2 po robotach kanalizacyjnych - Wykonanie odtworzenia nawierzchni terenu na posesjach prywatnych po robotach kanalizacyjnych Odtworzenie nawierzchni droga gminna ul. Zacisze - Zasypka wykopu kruszywem łamanym 0-80mm zagęszczane mechanicznie warstwami co 20 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod drogi asfaltowe, warstwa dolna (gr. 20 cm) i warstwa górna (15 cm) o powierzchni ok.190,00 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm pow. ok. 190,00 m2 po robotach kanalizacyjnych, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm na całej szerokości drogi, pow. ok. 418,00 m2 , - Wykonanie odtworzenia terenu na posesjach prywatnych po robotach kanalizacyjnych 3. Wykonanie kanalizacji sanitarnej ul. 3 Maja Łapsze Wyżne - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?200 mm o długości ok. 132,0 mb - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC SN8 litych o ?160 mm o długości ok. 132,0 mb - Wykonanie rurociągu kanalizacji tłocznej PE 90 x5,4mm SDR17 PE100 o długości ok. 89,0 mb - Wykonanie przewiertu pod istniejącym rowem rurą PE 200 x 7,7 mm. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną o długości ok. 9,5m - Wykonanie dwóch przewiertów pod istniejącym rowem rurą PE 160 x 6,2 mm. Rura przewiertowa stanowi jednocześnie rurę technologiczną o długości 2 x ok. 9,5m - Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych ?1000 mm - 8 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?600mm - 3 szt. - Montaż studzienek kanalizacyjnych PVC ?425mm - 3 szt. - Wykonanie zbiornikowej przepompowni ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm wraz z wyposażeniem, sterowaniem i monitoringiem, zagospodarowaniem terenu oraz ogrodzeniem. - Wykonanie elektrycznej linii kablowej YKY 4x25mm od pompowni do złącza kablowego na słupie nN o długości ok. 20,0 mb - Wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji sanitarnej ?160 - ?200 (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) - długość ok. 293,0 mb - Wykonanie próby szczelności rurociągów o ?160 - ?200 - długość ok. 293,0 mb Odtworzenie nawierzchni droga gminna ul. 3 Maja - Zasypka wykopu kruszywem łamanym 0-80mm zagęszczane mechanicznie warstwami co 20 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod drogi asfaltowe, warstwa dolna (gr. 20 cm) i warstwa górna (15 cm) o powierzchni ok. 290,00 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm pow. ok. 290,00 m2 po robotach kanalizacyjnych, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm na całej szerokości drogi, pow. ok. 730,00 m2 , - Wykonanie odtworzenia terenu na posesjach prywatnych po robotach kanalizacyjnych 4.2 Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje aby Wykonawca zapoznał się z terenem na którym mają być prowadzone roboty. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 4.3 Dobór materiałów przez Wykonawcę robót musi być zatwierdzony pisemnie przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. z Nowego Targu. 4.4 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania map powykonawczych wpisanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - w ilości 4 egzemplarzy w skali 1:500 (w kolorze) z naniesionymi granicami i nr działek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł [słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100] 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 4.1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O. ul. Tysiąclecia 35 A, 34 - 400 Nowy Targ Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Nowym Targu 10154011152043605034280002 z adnotacją WADIUM - Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Łapsze Niżne Należy pamiętać, że wadium w formie pieniężnej będzie wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy przedłożyć oryginał lub kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty. 4.3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, d) kwotę gwarancji / poręczenia, e) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; f) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 4.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany u Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4.5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby zostało ono wniesione przez wszystkich członków konsorcjum lub zawierało informację, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. 4.6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w postaci pieniądza, wraz z potwierdzeniem przelewu lub dowodem wpłaty należy złożyć dokument (np. oświadczenie) potwierdzający, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. Powyższe może również wynikać z pełnomocnictwa, bądź z umowy konsorcjum. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.6. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 17.5.1. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadialną zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach