Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku Boczów-Lubin.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068)3413012 , fax. (068)3413181
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 32 32
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. (068)3413012, fax. (068)3413181
    REGON: 00054688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku Boczów-Lubin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia to: 1) wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Lubin z przepompowniami ścieków, monitoringiem, pomiarem przepływu ścieków wraz z budową rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami Boczów-Lubin. 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanej kanalizacji przyjętej do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, 3) uzyskanie pozwoleń na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 11 SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 10 SIWZ oraz postanowienia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) oświadczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 i NR 3 SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być przedmiotowe oświadczenia złożone /podpisane przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: 2.1) wykonali samodzielnie lub w konsorcjum w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 5 km; W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 2.1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: - wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony wg załącznika nr 5 SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez jednego z nich, tego który spełnia dany warunek). 2.2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj: - Kierownikiem budowy - osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz posiadać łącznie co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu robót sieci kanalizacyjnych; - Kierownikiem robót drogowych - osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadać łącznie co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu robót drogowych. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 2.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć w ofercie: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 6 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik budowy i kierownik robót drogowych muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego, w przypadku gdy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże okres doświadczenia zawodowego bez podania dat dziennych (wyłącznie miesiąc - rok) Zamawiający pominie przy obliczeniu wymaganego okresu skrajne miesiące z danego okresu, z uwagi na brak możliwości ustalenia faktycznego okresu doświadczenia w tych miesiącach. Ta sama zasada obowiązywać będzie w przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu doświadczenia zawodowego bez dat miesięcznych (wyłącznie rok-rok), wówczas zamawiający pominie skrajne lata. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia tj: 3.1. osiągnęli w każdym z 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przychody ze sprzedaży (netto) bez VAT wynoszące co najmniej 3.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 3.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 3.2 posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN . W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 3.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 3.3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 3.000.000,00PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 3.3 Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 SIWZ dostarczonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: : 1) w pkt .1.1 lit a) i lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.4 Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3 ppkt. 1 lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.3 ppkt. 1 lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3 ppkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6.4 stosuje się odpowiednio. 6.6 Dokumenty wymienione w pkt. 6.3 i pkt. 6.5 składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: - Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; - Formularz cenowy - załącznik nr 9 ze wskazaniem cen jednostkowych pozycji oraz wartości tych pozycji w układzie zgodnym z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. Układ wypełnionego formularza cenowego - wg przedmiarów stanowiących załącznik nr 9 SIWZ. Należy wycenić wszystkie pozycje przedmiarów robót. Do wyceny wyliczonej jak wyżej, należy dodać wszystkie niezbędne koszty wynikające z zapisów SIWZ oraz spostrzeżeń i wniosków z wizji na placu budowy. - Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 6 SIWZ, - Dokument potwierdzający wniesienie wadium, - Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji wykonany przedmiot zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ); - Oryginał Pełnomocnictwa lub kopia tego pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, które udzielone zostało reprezentantowi wykonawców do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego tj.: konsorcjum, spółka cywilna. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz muszą złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 SIWZ. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających tj. podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; - Kopię umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania - który Wykonawca sporządzi w oparciu o formularz cenowy i zapisy projektu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torzym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach