Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 400 wzdłuż ul. Jasnej z przekroczeniem drogi krajowej ul. Lwowska (zakres robót zgodny z projektem budowlanym od studni SI1 do studni S3)

Przeworska Gospodarka Komunalna Spółka zo.o.w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Pl. Mickiwicza 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6488236 , fax. 016 6487325
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przeworska Gospodarka Komunalna Spółka zo.o.w Przeworsku
    Pl. Mickiwicza 8 8
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6488236, fax. 016 6487325
    REGON: 65024399500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.pgk-przeworsk.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarka Komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 400 wzdłuż ul. Jasnej z przekroczeniem drogi krajowej ul. Lwowska (zakres robót zgodny z projektem budowlanym od studni SI1 do studni S3)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 400 wzdłuż ul. Jasnej z przekroczeniem drogi krajowej ul. Lwowska (zakres robót zgodny z projektem budowlanym od studni SI1 do studni S3). Zamawiający posiada dokumentację projektową, oraz pozwolenie na budowę. Do decyzji nie wniesiono sprzeciwu. Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV DN 400 o długości = 168,00 m - odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 160 o długości = 21,00 m [przepięcia przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Jasnej w Przeworsku] - wykonanie przewiertu sterowanego z rur PE DN 400 o długości = 22,00 m w rurze ochronnej PE DN 600 o długości = 18,00 m - wykonanie studni kanalizacyjnych PCV DN 425 - 4 szt., - wykonanie studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych DN 1200 - 2 szt Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie i na własny koszt dopełnić wszystkich spraw formalnych, uzgodnień, opracowań i uzyskanie wymaganych decyzji związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie przebiegu trasy rurociągów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza). Zamawiający zastrzega sobie, iż po wykonaniu przedmiotu zamówienia, zażąda przeprowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego prób szczelności oraz inspekcji wizyjnej (kamerownie sieci) wybudowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej pod względem uzyskanych spadków. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót, stanowiący załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej. Respektując zapisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu/ nazwy producenta przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia, jednak musi on posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe oraz musi spełniać założenia ( parametry docelowe) wynikające z projektu oraz obowiązujących przepisów prawa. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Formalnoprawne przygotowanie robót zgodne z decyzjami i uwarunkowaniami oraz projektem budowlanym. 2. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 3. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 5. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 7. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 8. Skompletowanie dokumentów odbiorowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A . 50 1240 2597 1111 0000 3164 3209 Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. w Przeworsku, Plac Mickiewicza 8, 37-200 Przeworsk oznaczając tytuł przelewu: Wadium do przetargu nr: Nr ZP/7/16 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dołączyć należy w oryginale do oferty, przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. Brak złożenia wadium w określonym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-przeworsk.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach