Przetargi.pl
Budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim poradni na trzecim piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego Endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie, na działce nr 3/8 obręb 63 Śródmieście - DFP.271.21.2018.BM

Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
    Kopernika 36
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
    REGON: 28868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim poradni na trzecim piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego Endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie, na działce nr 3/8 obręb 63 Śródmieście - DFP.271.21.2018.BM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim poradni na trzecim piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego Endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie, na działce nr 3/8 obręb 63 Śródmieście. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Projekt pn.: „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości świadczeń w obszarze diagnostyki, leczenia i przeciwdziałania niepłodności w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie”. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) demontaż wskazanych istniejących instalacji elektrycznych (demontaż opraw) w pomieszczeniach objętych opracowaniem na trzecim piętrze; b) wykonanie konstrukcji stropu wentylatorni wraz z zabezpieczeniem do odporności ogniowej REI60; c) wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych; d) montaż sufitu podwieszonego w wentylatorni; e) montaż drzwi w pomieszczeniu wentylatorni; f) wykonanie instalacji elektrycznej (ułożenie przewodów, montaż gniazd wtykowych, oświetlenia, oznaczanie obwodów) w pomieszczeniu wentylatorni; g) malowanie wykończonych powierzchni ścian i sufitu w wentylatorni; h) ułożenie w wentylatorni winylowej lub kauczukowej wykładziny zgodnie z wytycznymi producenta; i) wykonanie koryta z blachy pod centralą wentylacyjną; j) Montaż central wentylacyjnych oraz wykonanie instalacji ciepła technologicznego do wentylatorni z poziomu piwnic (węzła cieplnego), przy czynnych Oddziałach Klinicznych; k) montaż czerpni ściennej i wyrzutni na dachu, obudowa podstawy płytami OSB i otynkowanie w kolorze istniejących kominów; l) montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach na trzecim piętrze; m) montaż oświetlenia w pomieszczeniach na trzecim piętrze; n) malowanie pomieszczeń farbą bakteriobójczą. o) Wywóz gruzu oraz zdemontowanych urządzeń i materiałów do utylizacji; p) Wykonywanie, w ramach wynagrodzenia, przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń przez cały okres obowiązywania gwarancji, zgodnie z przekazaną instrukcją użytkowania i DTR oraz obowiązującymi normami i przepisami. q) Wykonanie planu BIOZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 12 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach