Przetargi.pl
Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Łabunie

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, Zamojska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6113019
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    Zamojska 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 84 6113019
    REGON: 950368517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Łabunie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn: „Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Łabunie”. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. zagospodarowanie działek poprzez budowę altan wraz ze stojakami na rowery, koszami na śmieci oraz tablicami informacyjnymi w miejscowości: Łabuńki Pierwsze, Łabunie Reforma, Mocówka, Wólka Łabuńska, Barchaczów, Wierzbie oraz Majdan Ruszowski;2. remont budynku z przystosowaniem na muzeum pożarnictwa w Ruszowie związanego z budową infrastruktury turystycznej w Gminie Łabunie polegający na:- wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbką blacharską i orynnowaniem,- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,- remoncie elewacji zewnętrznej i komina,- montażu włazu segmentowego na strych,- remoncie sufitów i ścian wewnętrznych,- wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej,- wykonaniu posadzek z płytek „Gres”,- wykonaniu posadzki z klinkieru drogowego w jednym z pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu nr konta: 91 9644 1075 2011 0070 0027 0032z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.15.2023 "Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Łabunie”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie), wykonał należycie: minimum 2 roboty budowlane, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. bruttopolegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych.b) dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji min. jedną osobępełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach