Przetargi.pl
BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ NA TERENIE MIEJSC INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM, POŻARZYCACH I PIOTRÓWKU, GMINA JORDANÓW ŚLĄSKI

Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 55065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 911 580 , fax. 713 911 590
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
    ul. Wrocławska 55
    55065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 713 911 580, fax. 713 911 590
    REGON: 93193503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ NA TERENIE MIEJSC INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM, POŻARZYCACH I PIOTRÓWKU, GMINA JORDANÓW ŚLĄSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem inwestycji jest rozbudowa miejsc integracji społeczności lokalnej zlokalizowanych w Jordanowie Śląskim i Pożarzycach oraz zagospodarowanie terenu w miejscowości Piotrówek. Zadanie realizowane będzie poprzez wybudowanie elementów siłowni zewnętrznych, street workout i placu zabaw wraz z elementami małej architektury, przy wykorzystaniu elementów wizualizacyjnych "Misia Ślężysława" zgodnie z wytycznymi LGD Ślężanie, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Operacja ma na celu stworzenie estetycznego miejsca spędzania wolnego czasu dostępnego dla wszystkich grup wiekowych i społecznych Gminy Jordanów Śląski. a) Zadanie nr 1. Zagospodarowanie terenu, dostawa oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń do street workaut’u oraz małej architektury na terenie miejsca integracji społeczności lokalnej w Jordanowie Śląskim, dz. nr 642/2, obręb Jordanów Śląski. Zakres robót obejmuje: A. Roboty ziemne: • zerwanie warstwy humusu; • wykorytowanie powierzchni pod plac siłowni; B. Roboty nawierzchniowe: • warstwa podbudowy – piasek, tłuczeń; • posadowienie obrzeży trawnikowych; • wykonanie fundamentów pod urządzenia; • nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; • odwodnienie projektuje się powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych na zewnątrz działki; C. Roboty montażowe urządzeń siłowni: • Projektowane urządzenia rozmieszczone zostaną w części terenu rekreacyjnego oznaczonego na planie zagospodarowania przestrzennego. • Montowane urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające poszczególne elementy do użytkowania w miejscach publicznych oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa. • Urządzenia należy fundamentować i instalować zgodnie z instrukcją montażu z zachowaniem stref bezpieczeństwa. • Stopy fundamentowe winny mieć wymiar 50x50cm, głębokość 60 cm, Beton C20/25. • Po zamontowaniu urządzenia należy sprawdzić jego stabilność i pionowość. • Na siłowni należy rozmieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i pożądany sposób wykorzystania urządzeń, tak aby użytkownikom gwarantowały bezpieczne z nich korzystanie. • Każde urządzenie powinno zostać oznaczone zgodnie z przygotowana wizualizacją. • Wykorzystywane elementy małej architektury powinny zostać wykonane zgodnie z przedstawioną wizualizacją oraz wytycznymi. b) Zadanie nr 2. Zagospodarowanie terenu, dostawa oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznej oraz małej architektury na terenie miejsca integracji społeczności lokalnej w Pożarzycach I, dz. nr 57/3, obręb Pożarzyce. Zakres robót obejmuje: A. Roboty ziemne: • zerwanie warstwy humusu; • wykorytowanie powierzchni pod plac siłowni; B. Roboty nawierzchniowe: • warstwa podbudowy – piasek, tłuczeń; • posadowienie obrzeży trawnikowych; • wykonanie fundamentów pod urządzenia; • nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; • odwodnienie projektuje się powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych na zewnątrz działki; C. Roboty montażowe urządzeń siłowni: • Projektowane urządzenia rozmieszczone zostaną w części terenu rekreacyjnego oznaczonego na planie zagospodarowania przestrzennego. • Montowane urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające poszczególne elementy do użytkowania w miejscach publicznych oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa. • Urządzenia należy fundamentować i instalować zgodnie z instrukcją montażu z zachowaniem stref bezpieczeństwa. • Stopy fundamentowe winny mieć wymiar 50x50cm, głębokość 60 cm, Beton C20/25. • Po zamontowaniu urządzenia należy sprawdzić jego stabilność i pionowość. • Na siłowni należy rozmieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i pożądany sposób wykorzystania urządzeń, tak aby użytkownikom gwarantowały bezpieczne z nich korzystanie. • Każde urządzenie powinno zostać oznaczone zgodnie z przygotowana wizualizacją. • Wykorzystywane elementy małej architektury powinny zostać wykonane zgodnie z przedstawioną wizualizacją oraz wytycznymi. c) Zadanie nr 3. Zagospodarowanie terenu, dostawa oraz montaż urządzeń na plac zabaw w Piotrówku, dz. nr 118, obręb Piotrówek. Zakres robót obejmuje: A. Roboty ziemne: • wykopy jamiste pod fundamenty; B. Roboty montażowe: • Projektowane urządzenia rozmieszczone zostaną w części terenu rekreacyjnego oznaczonego na planie zagospodarowania przestrzennego. • Montowane urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające poszczególne elementy do użytkowania w miejscach publicznych oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa. • Urządzenia należy fundamentować i instalować zgodnie z instrukcją montażu z zachowaniem stref bezpieczeństwa. • Stopy fundamentowe winny mieć wymiar 50x50cm, głębokość 60 cm, Beton C20/25. • Po zamontowaniu urządzenia należy sprawdzić jego stabilność i pionowość. • Na placu zabaw należy rozmieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i pożądany sposób wykorzystania urządzeń, tak aby użytkownikom gwarantowały bezpieczne z nich korzystanie. • Każde urządzenie powinno zostać oznaczone zgodnie z przygotowana wizualizacją. • Wykorzystywane elementy małej architektury powinny zostać wykonane zgodnie z przedstawioną wizualizacją oraz wytycznymi. 1. Wszystkie elementy wyposażenia placów zabaw będące przedmiotem zamówienia winny spełniać postanowienia Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw tj. PN-EN 1176 od 1 do 7. • PN-EN 1176-1:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. • PN-EN 1176-2:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. • PN-EN 1176-3:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni. • PN-EN 1176-4:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 4: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych. • PN-EN 1176-5:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli. • PN-EN 1176-6:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. • PN-EN 1176-7:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7: Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji. 2. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz streetworkoutu będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych, atesty higieniczne na impregnat. 3. Oferowane elementy wyposażenia placów zabaw, siłowni zew. oraz streetworkoutu winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru. 4. Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci. 5. Wykonawca powinien wraz z dokumentacją przetargową dostarczyć następujące dokumenty: • Deklaracja Zgodności, • Certyfikat, • Świadectwo lub Sprawozdanie z Kontroli. • Atest na łańcuch • Beton – karta charakterystyki • Rekomendacja Techniczna ITB • karty techniczne dla wszystkich zaproponowanych urządzeń • dokumenty poświadczające spełnienie wymogów Polskich Norm Jakościowych 6. PN-EN 350-2 Naturalna trwałość drewna litego. Wytyczne dotyczące naturalnej trwałości i podatności na nasycanie wybranych gatunków drewna mających znaczenie w Europie. 7. PN-EN 351-1 Drewno lite zabezpieczone środkiem ochrony. Trwałość drewna i materiałów drewnopochodnych. Klasyfikacja wnikania i retencji środka ochrony. 8. PN-EN ISO/IEC 17050-1 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne. 9. Zastosowanie elementów małej architektury oraz wizualizacji zgodnie z wytycznymi przedstawionymi przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy o/Łagiewniki, nr rachunku: 16 9575 1014 0030 1774 2000 0030 z adnotacją "Wadium - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ NA TERENIE MIEJSC INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM, POŻARZYCACH I PIOTRÓWKU, GMINA JORDANÓW ŚLĄSKI " b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Jordanów Śląski na I piętrze. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 14.7. 7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 14.2.a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 9. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania. 12. Oferta Wykonawcy, która nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 87 ust. 1 pkt 7b
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach