Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Turówko i Niedanowo

Gmina Kozłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, Kozłowo 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6267505 , fax. 089 6267502
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłowo
    Kozłowo 60A 60A
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6267505, fax. 089 6267502
    REGON: 00053825400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Turówko i Niedanowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlic wiejskich w miejscowości Turówko na działce o numerze ewidencyjnym 14/2 obręb Turówko gmina Kozłowo oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Niedanowo na działce o numerze ewidencyjnym 90 obręb Niedanowo gmina Kozłowo wraz z ich infrastrukturą oraz wyposażeniem. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z warunkami wskazanymi w decyzjach o pozwoleniu na budowę nr 33/2009 z dnia 23.02.2009r oraz 38/2009 z dnia 27.02.2009r. wydanymi przez Starostę Nidzickiego stanowiących załącznik nr 2a i 2b do SIWZ których załącznikami są projekty budowlane (załącznik nr 3a i 3b do SIWZ), wykazem wyposażenia świetlic (załącznik nr 4 do SIWZ), oraz przedmiarem robót (załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.) 2.1 Obowiązkiem wykonawcy będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów które są wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów o których mowa w dziale IV pkt. 1, a które regulują odrębne przepisy. Przedłożenie tych dokumentów Zamawiającemu wraz ze stosownymi atestami, certyfikatami, aprobatami technicznymi i gwarancjami na wbudowane materiały ( najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektów do odbioru technicznego) oraz z podpisanymi przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję protokółami odbioru końcowego obydwu świetlic i prawidłowo wystawioną fakturą VAT będzie podstawą do wypłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej przy czym Wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne karty zawierające parametry techniczne tych materiałów w celu porównania ich równoważności . 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi , zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy. 2.7 Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, nowych przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.8 Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo budowy posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, sprawujące ciągły nadzór nad prawidłowością przebiegu prowadzonych robót budowlanych. 2.10Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty zanikowe lub unikające zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi Nadzoru daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.11Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonanych robót. 2.12 Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 2.13 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta. 2.14 Wykonawcę zobowiązuje się do udostępnienia dziennika budowy Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy zapewnienia dostępu na teren budowy oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie jego realizacji. 2.15 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów , które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.16 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach