Przetargi.pl
BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCINA ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIDAWA

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6721034 , fax. 43 6721152
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 43 6721034, fax. 43 6721152
    REGON: 730934571
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCINA ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIDAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie budowy i przebudowy sieci wodociągowej w miejscowości Kocina oraz budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Widawa realizowanych w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Goryń, Chrząstawa, Ruda, Raczynów i Kocina wraz z budową hydroforni, stacji uzdatniania wody w m. Goryń oraz budową kanalizacji sanitarnej w m. Widawa” Część 1 zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kocina. 2. W zakresie budowy inwestycja obejmuje przebudowę sieci wodociągowej o długości 510 mb (wymiana fragmentów sieci wykonanych z rur stalowych na nowe – z tworzywa sztucznego), budowę wodociągu zamykającego obwód Kąty – Kocina o długości 1100 mb oraz budowę przyłączy wodociągowych o długości 162 mb. (Budowa przyłączy nie dotyczy odcinka budowy wodociągu na działce nr 95 obręb Kocina) 3. Lokalizacja inwestycji – działki nr 36, 95, obręb nr 14 Kocina, gm. Widawa. 4. Sieć wodociągowa ma być wykonana z rur i kształtek PVC-U PN 10 DN 110 z podejściami z żeliwa sferoidalnego pod docelowy montaż hydrantów przeciwpożarowych. 5. Zamawiający wymaga stosowania hydrantów przeciwpożarowych typu nadziemnego HP80 z zabezpieczeniem w przypadku złamania. 6. Przyłącza należy wykonać z rur PEHD PE 100 o średnicy 40 mm. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. B. Część 2 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Widawa. 2. W zakresie budowy inwestycja obejmuje budowę kanalizacji grawitacyjnej o długości 350 mb oraz budowę przyłączy kanalizacyjnych (sięgaczy) – 6 szt. o łącznej długości 21 mb. 3. Lokalizacja inwestycji – Widawa, ulica Kuziówek, działka nr 428, obręb nr 31 Widawa. 4. Sieć kanalizacji sanitarnej ma być wykonana z rur PVC-U lite SN8 SDR 34 o średnicy 200 mm. 5. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur PVC-U lite SN8 SDR 34 o średnicy 160 mm. 6. Na trasie należy zaprojektować studnie betonowe Ø 1000 oraz studzienki inspekcyjne Ø 425 z PVC. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej. 1. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt: a) wykona badania na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) pozyska mapę do celów projektowych dla obszaru objętego Inwestycją, c) uzyska zgody właścicieli działek na zaprojektowanie i wybudowanie sieci na ich działkach/nieruchomościach, d) uzyska decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ile będzie to konieczne, e) uzyska pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, f) uzyska wszystkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych. 2. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym: a) projekt budowlany – 4 egzemplarze, b) projekt wykonawczy – projekt wykonawczy powinien stanowić uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji robót. Projekt wykonawczy ma być opracowany na bazie dokumentacji stanowiącej podstawę do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych. Należy uwzględnić w nim wszelkie wytyczne zawarte w uzyskanych warunkach, opiniach i uzgodnieniach. Wykonawca wykona projekt wykonawczy spełniający wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadający wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu, projekty odtworzenia nawierzchni zgodne z warunkami wydanymi przez zarządców drogi, inwentaryzację i zagospodarowanie terenów zieleni – 4 egzemplarze, c) kosztorys inwestorski – 3 egzemplarze, d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze, e) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze, f) program zapewnienia jakości – 2 egzemplarze, g) rysunki, schematy i dokumentację montażową – 2 egzemplarze, h) kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – 2 egzemplarze. 3. Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze). 4. Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Usług Komunalnych. 5. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych. Zakres zamówienia w zakresie prac budowlanych: 1. wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu i zgłoszenie gotowości do odbioru, 2. przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem sieci w użytkowanie, 3. uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź dokonanie zawiadomienia o zakończeniu robót we właściwym organie nadzoru budowlanego, 4. przyłączenie sieci do istniejącej studni – dla części 2 zamówienia, 5. przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu – dla części 1 zamówienia, 6. obsługa geodezyjna, 7. inwentaryzacja powykonawcza, 8. nadzór autorski projektanta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1) 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące, pięćset złotych 00/100) – dla Części 1 zamówienia, 2) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) – dla Części 2 zamówienia, 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez LBS w Zduńskiej Woli o/ Widawa Nr rachunku 91 927900070000010120000030 z dopiskiem „Wadium, nr referencyjny: RIK.271.2.2018.DK Zadanie pn. ,,Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kocina oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Widawa – Część ….. zamówienia”. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału w pokoju nr 22 (kasa), Urzędu Gminy Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10, Widawa, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty (w jednej kopercie). 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: 1) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 2) bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 9. Wadium winno zabezpieczać ofertę przez cały termin związania ofertą. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty forma wadium wskazaną w pkt. 3 niniejszego rozdziału zostanie odrzucona zgodnie z art. 89, ust.1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13 poniżej. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4 do SIWZ) - wypełniony w zakresie tej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. Formularz cenowy – wg załącznika 4a, 4b, w zależności od części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wskazanie części zamówienia, których wykonanie będzie powierzone Podwykonawcom wraz ze wskazaniem firm Podwykonawców, wg załącznika nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych), wg załącznika nr 8 do SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach