Przetargi.pl
Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00 , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    ul. Szpitalna 3
    34220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, fax. 33 874 97 51
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez budowę siłowni terenowej przy Szkole Podstawowej w Juszczynie, remont podłogi sali gimnastycznej wraz z dociepleniem w Szkole Podstawowej w Białce oraz budowę terenowych urządzeń sportowych – siłowni plenerowej, placu sprawnościowego i toru rowerowego przy Zespole Szkół w Makowie Podhalańskim. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty ziemne i podłoża 2.Dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowych i placów sprawnościowych oraz toru rowerowego 3.Budowa ogrodzeń terenu 4.Roboty wykończeniowe 5.Roboty rozbiórkowe podłóg 6.Podłoża i posadzki sportowe 7.Dostawa i montaż wyposażenia hal sportowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie wykonawczym. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a.wykonanie obsługi geodezyjnej. b.odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności. c.prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn.zm.). Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia: dla Całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 17 200,00 złotych (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście złotych 00/100). Wykonawca składający ofertę dla wybranej części zamówienia wnosi wadium odpowiednio: dla Części 1 przedmiotu zamówienia – w kwocie 1 200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). dla Części 2 przedmiotu zamówienia – w kwocie 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). dla Części 3 przedmiotu zamówienia – w kwocie 11 000,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002 Tytuł wpłaty: „Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.3.2018”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: • wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozporządzeniu w pkt 2 p.pkt 1-5. • dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. • w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, • umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach