Przetargi.pl
Budowa i modernizacja sieci sanitarnej i wodociągowej w Gminie Pilica

Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42436 Pilica, ul. Żarnowiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 735 104 , fax. 326 736 081
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy
    ul. Żarnowiecka
    42436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 326 735 104, fax. 326 736 081
    REGON: 54326100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja sieci sanitarnej i wodociągowej w Gminie Pilica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która obejmuje budowę i modernizację sieci sanitarnej i wodociągowej w Gminie Pilica. Zakres robót obejmuje: ETAP I – Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej – ulice: Żarnowiecka, Armii Krajowej, Krakowska i Plac Mickiewicza, kanały główne z kanałami bocznymi. Długość sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej – 3773,00 mb Długość sieci i przyłączy wodociągowych – 3339,00 mb. ETAP III – Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej – ulica Żarnowiecka od mostu na rzece Pilica do oczyszczalni ścieków. Długość sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej – 699,70 mb. ETAP IV – Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej – ulica Kościuszki. Długość sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej – 1097,00 mb Długość sieci i przyłączy wodociągowych – 1006,00 mb. ETAP V – Budowa kanalizacji sanitarnej – ulica 17-go Stycznia i Zamkowa. Długość sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej – 1337,00 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje również odtworzenie nawierzchni dróg do stanu technicznego drogi sprzed budowy sieci oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dróg na czas budowy zgodnie z projektami czasowej zmiany organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (składająca się z projektu budowlanego i przedmiaru robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót: roboty rozbiórkowe drogi, roboty rozbiórkowe sieci, roboty ziemne, roboty montażowe sieci, roboty odtworzeniowe czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie postępowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. Ww. oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach