Przetargi.pl
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, Rynek 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    Rynek 2
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010814
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • CZĘŚĆ 1 (ZADANIE NR 1) - Budowa hydroforni w Kotuszowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hydroforni polegająca na montażu pomp i hydrofora w studni, w celu podniesienia ciśnienia wody w sieci wodociągowej Ø 90mm. Planowane miejsce zabudowy zestawu hydroforowego w msc. Kotuszów, pas drogi powiatowej, dz. nr ewid. 643, obręb nr 6 KOTUSZÓW (na wysokości dz. nr ewid. 59; 60). Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.• CZĘŚĆ 2 (ZADANIE NR 2) - Dostawa urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy oraz przepompowni wody w KotuszowieW ramach realizacji zamówienia należy: Część A – Dostarczyć urządzenia w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować dostawę urządzeń, w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy ujęcia, w szczególności pomp głębinowych. Parametry i rodzaje pomp dostosować do parametrów sieci. Dobrać i dostarczyć, zestaw hydroforowy z przetwornicą częstotliwości, który wyeliminuje różnicę ciśnień w sieci wodociągowej przy P max i P min, oraz układu sterowania, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci. Dodatkowo, należy dostarczyć system monitoringu pracy ujęcia wody (powiadomienia sms o alarmach np. brak prądu, wyłączenie pomp, informacja o wysokim/niskim ciśnieniu). Uruchomienie i parametryzacja oraz kompleksowe przeszkolenie pracowników z obsługi i konserwacji urządzeń. Należy dobrać urządzenia o parametrach i wydajność nie gorszej niż obecnie zamontowane.Część B – Dostawa urządzeń w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować dostawę urządzeń, w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy przepompowni. W szczególności, zestaw pomp należy wymienić na zestaw hydroforowy o parametrach dostosowanych do wymagań infrastruktury, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.• CZĘŚĆ 3 (ZADANIE NR 3) - Wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej i systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i JabłonicaPrzedmiotem zamówienia jest m. in. wymiana wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica (montaż wodomierzy przez wykonawcę), zainstalowanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy, wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej – 4 punkty w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego – istniejąca sieć PCV Ø 160 (3 punkty) i Ø 90 (1 punkt), oraz roboty budowlane i montaż wszelkich urządzeń/elementów niezbędnych do sprawnego działania systemów. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 3 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:Dla Części 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)Dla Części 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)Dla Części 3 - brak wymogu złożenia wadium1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Część 1 (Zadanie nr 1)Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych) wraz z dowodem zapłaty składek.Część 2 (Zadanie nr 2)Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.Część 3 (Zadanie nr 3)Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:5.1.Część 1 (Zadanie nr 1)Wykonawca który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowej wraz z obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej typu pompownie wody, hydrofornie itp. w ramach jednego zadania o wartości robót min. 250 000,00 zł bruttoCzęść 2 (Zadanie nr 2)Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.Część 3 (zadanie nr 3)Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę wodomierzy z systemem zdalnych radiowych odczytów wraz z oprogramowaniem obejmującą swoim zakresem także wymianę, t. j.: demontaż i montaż oraz uruchomienie o wartości co najmniej 160 000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych)5.2Część 1 (Zadanie nr 1)Wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada minimum 5- letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/inspektora nadzoru robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowy sieci wodociągowej;UWAGA: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.Część 2 (Zadanie nr 2)Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.Część 3 (zadanie nr 3)Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach