Przetargi.pl
Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I.

Urząd Miejski w Golinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 063 2418095
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Golinie
    ul. Nowa 1 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 063 2418095
    REGON: 00052804300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I. 2. Lokalizacja: Miejscowość: Golina, Gmina Golina, powiat koniński, województwo Wielkopolskie. 3. Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na; 1.Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej - 2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I, zgodnie z dokumentacją projektową: a. Kompleksowa obsługa geodezyjna zadania. b. Rozbiórka budynku mieszkalnego znajdującego się w obrębie hali c. Roboty ziemne. d. Roboty budowlano-konstrukcyjne. e. Wykonanie instalacji elektrycznych, monitoringu, RTV, alarmowej i dzwonkowej, okablowania strukturalnego, oświetlenia, instalacji odgromowych i wyrównawczych. f. Wykonanie instalacji wod. - kan. g. Wykonanie instalacji c. o. wraz z kotłownią gazową h. Wykonanie instalacji gazowej. i. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego. j. Wykonanie instalacji wentylacji. k. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza. l. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przyłącza. m. Budowa sieci wodociągowej wraz z wykonaniem przyłącza. n. Łącznik pomiędzy halą a szkołą o. Roboty zewnętrzne -drogi dojazdowe, chodniki, parkingi , ogrodzenia i zieleń p. wyposażenie 2. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 5 kpl. 3. Zapewnienie nadzoru i pozytywnego odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego i poniesienie kosztów z tego tytułu. 4. Zabezpieczenie placu budowy pełnym i trwałym ogrodzeniem, uniemożliwiającym wstęp osób nieuprawnionych na teren budowy oraz oświetlenie i oznakowanie zgodnie z wytycznymi BHP i obowiązującymi przepisami. 5. Zapewnienie dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, oznakowanego i zabezpieczonego, niekolidującego z publicznym ruchem pieszym i kołowym, oraz funkcjonowaniem obiektów łącznie z wykonaniem utwardzonego dojazdu do placu budowy od ulicy Konopnickiej. 6. Zakup, dostawa i montaż wszystkich urządzeń, armatury, instalacji i osprzętu objętych dokumentacją projektową i kosztorysem. 7. Wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń wraz z dostarczeniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 8. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (PSG, ENERGA SA, Operatorzy telefonii, itp.). 9. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Oznakowanie ewakuacyjne i p-poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 11. Opracowanie instrukcji użytkowania obiektu. 12. Opracowanie instrukcji ewakuacji. 13. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii dotyczących wykonania włączeń i podłączeń infrastruktury technicznej wraz z odbiorami. 14. Opracowanie projektu organizacji placu budowy. 15. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy. 16. Uporządkowanie terenu objętego inwestycją oraz terenów sąsiadujących po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 17. Konsultowanie i wyjaśnianie wszystkich ewentualnych problemów oraz wątpliwości z osobami pełniącymi funkcję inspektora nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego, jak również Zamawiającym 18. Uzyskanie od wszystkich właścicieli i użytkowników nieruchomości oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/do należytego stanu. 19. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą - mapy kpl. 5,- c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokóły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Zakres do wykonania: 1) w 2015 roku do kwoty 250.000,00 zł - zgodnie z harmonogramem robót, 2) w 2016 roku i do 31 lipca 2017 roku pozostała kwota - zgodnie z harmonogramem robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych ) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami )). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy gminy Golina na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 37 8530 0000 07000619 2000 0224 BS Konin O/Golina 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 - pok. 11 a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najdłuższy okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.www.golina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach