Przetargi.pl
Budowa hali tenisowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali tenisowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego Budowa hali tenisowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze. 7.2Przedmiotem zamówienia jest budowa hali tenisowej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i przynależną infrastrukturą techniczną realizowana w ramach budowy i rozbudowy hali lekkoatletycznej zlokalizowanej przy ul.Sulechowskiej w Zielonej Górze z uwzględnieniem, iż nowo wybudowany obiekt ma przylegać do północnej części hali lekkoatletycznej do części socjalnej. 7.3Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze na działkach 5021, 5022, 501 i 214 przed podziałem 29 obręb 13. 7.4Charakterystyczne parametry techniczne powierzchnia zabudowy hala tenisowa2 802,81m2 część socjalna 372,75 m2 sala tenisowa 2 430,06 m2 powierzchnia użytkowa 2 683,45 m2 część socjalna330,38 m2 sala tenisowa2 353,07 m2 powierzchnia sportowa782,25 m2 kubatura27 922,03 m3 część socjalna1 667,38 m2 sala tenisowa26 244,65 m2 długość budynku58,70 m część socjalna26 625 m sala tenisowa58,70 m szerokość budynku55,50 m część socjalna14,00 m sala tenisowa41,50 m wysokość budynku część socjalna4,50 m sala tenisowa10,80 m ilość kondygnacji nadziemnych część socjalna1 sala tenisowa1 ilość kondygnacji podziemnych część socjalna0 sala tenisowa0 7.5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót STWiOR stanowiącymi załącznik nr 9 do SIWZ, dokumentacją projektową projektem budowlanym stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, dodatkowymi wymaganiami w zakresie instalacji teletechnicznych określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ oraz szczegółowymi wymaganiami w stosunku do posadzki i nawierzchni sportowej w hali tenisowej stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 7.6.Ogólny opis przedmiotu zamówienia 7.6.1 zagospodarowanie terenu budowa nawierzchni komunikacyjnych (parkingi dla samochodów osobowych, chodniki, plac manewrowy dc. ppoż.) zagospodarowanie terenów zielonych budowa przyłączy i sieci uzbrojenia terenu budowa oświetlenia zewnętrznego budowa oraz zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu (sieci elektroenergetyczne 7.6.2.hala tenisowa wraz z przynależną częścią socjalną i magazynową- wykonanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ 7.6.3.Obiekt wraz z zagospodarowaniem i infrastrukturą techniczną stanowić ma funkcjonalno-użytkową całość. 7.6.4.Przewiduje się pełne przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 7.7.Zakres przedmiotu zamówienia: 7.7.1 budowa hali tenisowej (stanowiąca II etap budowy i rozbudowy hali lekkoatletycznej) wg projektu budowlanego wykonanego przez spółkę ARCUS Consult Zielona Góra Sp. z o.o.(projekt stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) oraz projektu wykonawczego wykonanego przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia 7.7.2 wykonanie przez Wykonawcę branżowych projektów wykonawczych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych w oparciu o projekt budowlany stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ z uwzględnieniem dodatkowych wymagań w zakresie instalacji teletechnicznych określonych w załączniku nr 11 do SIWZ oraz szczegółowymi wymaganiami w stosunku do posadzki i nawierzchni sportowej w hali tenisowej stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 7.7.3 Wyposażenie (zakup, dostawa oraz montaż) szafki dwudzielne, w układzie jednadruga, wykonane z płyty HPL z ławeczką w kolorystyce ustalonej z Zamawiającym kotary grodzące z napędem elektrycznym podwieszane pionowo pod dźwigary w kolorystyce ustalonej z Zamawiającym kotary siatkowe zabezpieczające trybuny do wysokości 3.0 m w kolorystyce ustalonej z Zamawiającym wyposażenie na każdym korcie słupki do tenisa profesjonalne, aluminiowe, owalne z wewnętrznym naciągiem siatki 2szt. tuleje montażowe słupków do tenisa ziemnego ocynkowana ogniowo, stalowa, osadzana w podłożu kortu 2 szt. rama podłogowa z deklem 2szt. siatka profesjonalna do tenisa ziemnego z fartuchem, gr. splotu 3mm (kolorystyka do uzgodnienia) 1szt. taśma ściągająca siatkę do tenisa ziemnego wraz z obciążnikiem 1szt. podpórka do gry singlowej 2szt. profesjonalne ławki dla zawodników (tworzywo sztuczne PVC, wzmocniona długość 2000mm 2szt. wyposażenie pomieszczeń higieniczno sanitarnych (elektryczne suszarki do rąk 5 szt., elektryczne suszarki do włosów 2 szt.) wyposażenie obiektu w piktogramy oraz urządzenia ppoż zgodnie z instrukcją ppoż. Przygotowanie wszelkich dokumentów oraz sporządzenie instrukcji ppoż w zakresie Wykonawcy. Montowane i dostarczone wyposażenie sportowe musi posiadać certyfikaty uprawniające do rozgrywania turniejów ATP i WTA. Wszelki sprzęt sportowy oraz ww. wyposażenie przed dostawą i montażem podlega akceptacji przez Zamawiającego. 7.8.Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie w terminie określonym w pkt 4 SIWZ. 7.9.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zawartym w załączniku nr 12 do SIWZ (dot. nawierzchni akrylowych), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą certyfikat ITF (International Tennis Federation) kategorii 3 próbki nawierzchni potwierdzające wymagania dotyczące kolorystyki nawierzchni (pole gry kolor RAL 5003 oraz pozostałe pole kortu kolor RAL 5012) autoryzacja producenta nawierzchni dotyczącą przedmiotowego zadania, oświadczenie producenta nawierzchni dotyczące wykazania, iż na oferowanej nawierzchni odbyły się minimum 3 różne turnieje organizowane przez ATP (Association of Tennis Professionals Związek Zawodowy Tenisistów), minimum 3 turnieje organizowane przez WTA (Women s Teniss Association - Związek Zawodowy Tenisistek), minimum 1 rozgrywki Davis CUP, minimum 1 rozgrywki FED Cup w przeciągu ostatnich pięciu lat. e)aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością-EN ISO 9001, 7.10.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również wykonanie lub uzyskanie niezbędnych raportów, ekspertyz, odstępstw od warunków technicznych lub przepisów budowlanych, opinii koniecznych dla prawidłowego wykonania dokumentacji wykonawczej i wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i nie podlega oddzielnej wycenie organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe oraz wszelkie prace objęte zamówieniem w sposób niepowodujący jakichkolwiek zniszczeń, czy uszkodzeń również w zakresie i obszarze obiektów sąsiednich pełne ubezpieczenie budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminach określonych w umowie. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych podjęcie odpowiednich środków w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. odpowiedzialność za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy jako wytwórcy odpadów ciążą obowiązki wynikające z Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21 z późn. zm.). zapewnienie na terenie placu budowy miejsca składowania materiałów pochodzących z rozbiórki. Wykonawca zapewni, aby materiały w okresie składowania na placu budowy nie stanowiły zagrożenia oraz nie doprowadziły do zanieczyszczenia terenu. złom uzyskany z demontażu stanowi własność Wykonawcy. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób oraz badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienie dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania (również w zakresie i obszarze obiektów sąsiednich) od chwili przekazania placu budowy, aż do chwili dokonania odbioru inwestycji przez Zamawiającego. 7.11.Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe-Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7.12.Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że projekt budowlany jest kompletny i nadaje się do prawidłowego wykonania dokumentacji wykonawczej oraz robót budowlanych. W związku z powyższym nie może on się uchylić od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie dokumentacji wykonawczej i robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego. 7.13.Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zwierać będzie łączną cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in.opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych, koszt wycinki drzew oraz inne opłaty niezbędne do realizacji inwestycji) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 7.14.Ustalone wynagrodzenie jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji-nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszystkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej odstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca-nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 7.15.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, zwany dalej harmonogramem uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ z załącznikami w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto Zamawiający żąda, aby harmonogram uwzględniał w roku 2015 finansową realizację umowy na poziomie określonym w § 8 ust. 3 pkt a) umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7.16.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7.17.Zamawiający przekaże Wykonawcy pozwolenie na budowę dla projektu budowlanego będącego załącznikiem nr 10 do SIWZ. 7.18.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu po podpisaniu umowy kopii aktualnej polisy ubezpieczeniowej prac budowlano-montażowych (polisa CAR) w zakresie wszystkich ryzyk budowlanych na sumę minimum 10 000 000 zł (słownie:dziesięć milionów złotych) obejmującej okres realizacji zamówienia. 7.19.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7.20.Teren na którym planowane jest zamierzenie inwestycyjne objęte jest planem miejscowym-Uchwała nr X11107 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze 7.21.Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w zakresie działek, na których usytuowany jest obiekt. 7.22. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie projektowym, spełniając wymagane ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz. 690 z póź. zmianami), innych ustaw i rozporządzeń, polskich norm, oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej 7.23. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-bip.e-partner.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach