Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Alei Lipowej 12 w Knurowie. Działki nr 3561/5, 3561/6.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44193 Knurów, ul. Sztygarska - Hala Sportowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 304 810 , fax. 323 304 812
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sztygarska - Hala Sportowa
    44193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 304 810, fax. 323 304 812
    REGON: 27690559500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Alei Lipowej 12 w Knurowie. Działki nr 3561/5, 3561/6.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku hali sportowej przy Alei Lipowej 12 w Knurowie wraz z łącznikiem łączącym istniejący budynek Zespołu Szkół nr 1. Prace będą prowadzone na działkach 3561/6 i 3561/5. 2. Roboty będą obejmować: 1) budowę budynku hali sportowej o wymiarach nawierzchni sportowej hali 24,02 x 42,32 m wraz z niezbędnym zapleczem szatniowym, socjalnym i biurowym wraz z wyposażeniem oraz adaptacją pomieszczeń piwnicznych istniejącej szkoły w celu bezpośredniego połączenia istniejącej szkoły z projektowaną halą sportową; 2) wykonanie wewnętrznych instalacji budynku, tj. elektrycznej (WLZ), wodnej, kanalizacyjnej, instalacji niskonapięciowej wentylacji i klimatyzacji oraz centralnego ogrzewania; 3) zagospodarowanie całego otoczenia budynku; 4) wykonanie, a po akceptacji Zamawiającego dostarczenie Zamawiającemu projektu nasadzeń zastępczych 23 drzew (o łącznej ilości 38 pni) oraz 71 m2 krzewów usuniętych z działki objętej inwestycją; 5) wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z w/w projektem oraz opieka nad tymi drzewami przez okres 3 lat od zakończenia inwestycji; 6) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą podręcznego sprzętu gaśniczego oraz oznakowania. 3. Informacje dodatkowe. 1) Wykonawca przystępując do przetargu powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w skład dokumentacji przetargowej. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa oraz dokumentacją pełnego zakresu robót. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na rysunkach technicznych, 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonane prace, aż do chwili ich odbioru. Powinien on je utrzymywać w ciągu całego okresu trwania budowy w doskonałym stanie i podjąć wszelkie środki zapobiegawcze, aby nie zostały zniszczone lub skradzione, biorąc pod uwagę ryzyko istniejące na budowie. 3) Do Wykonawcy należą wszelkie niezbędne zabiegi formalne, mające na celu uzyskanie wszelkich odbiorów i dopuszczeń wymaganych przepisami prawa. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 6. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony wyżej w następujących terminach: 1) termin rozpoczęcia robót – do 7 dni od dnia przekazania placu budowy; 2) termin przekazania placu budowy – do 7 dni od dnia podpisania umowy; 3) termin zakończenia – do dnia 30.09.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach