Przetargi.pl
Budowa gminnego żłobka w miejscowości Postolice w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2016 - Moduł 1. - przetarg II

Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8874323 , fax. 076 8874325
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
    Wądroże Wielkie 64 64
    59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8874323, fax. 076 8874325
    REGON: 00054843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wadrozewielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego żłobka w miejscowości Postolice w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2016 - Moduł 1. - przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu, budowie i przekazaniu do użytkowania obiektu oświatowo - wychowawczego higieny dzieci i młodzieży przeznaczonego na potrzeby żłobka gminnego w miejscowości Postolice - Gmina Wądroże Wielkie. W ramach inwestycji wykonane zostanie ponadto zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie działki (wydzielonego obszaru - części działki niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania obiektu). Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się na działce numer 72 o łącznej powierzchni 7200 m2, stanowiącej własność Gminy Wądroże Wielkie, dla której Sąd Rejonowy w Jaworze prowadzi księgę wieczystą KW 1209. Dla przedmiotowego terenu brak jest planu miejscowego. Na ww. działkę nie wydawano decyzji o warunkach zabudowy, ani decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zakres prac obejmuje sporządzenie pełnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami umożliwiającymi budowę obiektu oraz realizację w systemie pod klucz budynku żłobka - wolnostojącego parterowego, niepodpiwniczonego - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tego obiektu. W zakresie prac projektowych przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie obiektu przewidziano w trybie zaprojektuj i wybuduj. a) Opracowanie projektowe będące częścią programu zaprojektuj i wybuduj musi zawierać: - koncepcję rozwiązań projektowych uzgodnionych z Zamawiającym jako podstawę do wykonania Projektu Budowlanego, - opracowanie map do celów projektowych, - uzyskanie decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego, - wykonanie badań technicznych gruntu lub opinii geotechnicznej, - projekt budowlany w zakresie określonym Prawem Budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami rzeczoznawcy, - uzyskanie pozwolenia na budowę - decyzji ostatecznej, - zaprojektowanie wszystkich przyłączy mediów tj. wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - dokonania zgłoszeń z uzyskaniem zgody (bez uwag) na wykonanie przyłączy łącznie z uzgodnieniami z zarządcami sieci, - uzyskanie decyzji o lokalizacji zjazdów, - zaprojektowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu na okres budowy, - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót wykonanie - realizacja budowy żłobka, - przejęcie placu budowy na podstawie prawomocnego Pozwolenia na budowę w oparciu o wykonany Projekt budowlany z udziałem Zamawiającego, który może wyznaczyć inspektora nadzoru Inwestorskiego, ustalenie kierownika budowy, zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych, - wykonanie prac budowlanych obiektu wg Programu funkcjonalno - użytkowego w koordynacji z przyłączami, zjazdami z drogi publicznej i drogami wewnętrznymi, - wykonanie instalacji wewnętrznych podanych w dalszej części opracowania w zakresie projektu wykonawczego, - wykonanie wykończenia pomieszczeń oraz montażu stolarki wewnętrznej, osprzętu sanitarnego i wszelkich instalacji zaprojektowanych w projekcie budowlanym i wykonawczym wraz ze zjazdami z drogi publicznej, - wykonanie elementów zewnętrznych tj. drogi - wykończenie, place zabaw, - wyposażenie podstawowe meblowe i inne niezbędne dla żłobka i wymagane przepisami (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 roku w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek, klubik dziecięcy - dla dzieci 1- 3 lat bez posiłków wydawanych), - wszystkie wymagane protokoły robót zanikowych, gwarancja i atesty przedstawione przez Kierownika budowy, Inspektor Nadzoru (jeżeli zostanie ustanowiony) wymagane do odbioru do użytkowania pod klucz przedkłada Wykonawca. b) Ogólne założenia dot. rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych budowy obiektu: - konstrukcja obiektu: mieszana, murowana lub szkieletowa lub inna zaproponowana przez Projektanta; - ławy fundamentowe pod ścianami nośnymi: konstrukcja żelbetowa, monolityczna; - ściany zewnętrzne: murowane z pustaków lub szkieletowe lub inne spełniające warunki cieplne i nośności; - ściany nośne wewnętrzne: murowane lub szkieletowe lub inne spełniające wymagania nośności; - stropy: żelbetowe płytowe, monolityczne lub lekkie szkieletowe lub inne spełniające wymagania przepisów prawa; - dach: dwuspadowy kryty dachówka ceramiczną, lub inny zgodny z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego, ocieplony wełną mineralną o gr. min 20 cm do zmiennej grubości ułożenia; - posadzki: podłoże betonowe gr. min. 15 cm, na zagęszczonym podłożu z pospółki z izolacją np. z folii z PCV, ocieplone warstwą styropianu min 18 cm lub inne; - ścianki działowe: murowane z obustronnym tynkiem lub lekkie ścianki z płyt gipsowo - kartonowych na typowych elementach nośnych konstrukcji szkieletowej lub z profili zimno giętych; - elewacje: na ścianach murowanych tynk cienkowarstwowy malowany, lub wykończenie panelami elewacyjnymi; - ocieplenie elewacji: zgodnie z audytem; - cokół: z płytek typu gres lub równoważne; - tynki: gipsowe, cienkowarstwowe oraz z zaprawy cementowo - wapiennej lub płyt GK w przypadku ścian szkieletowych; - malowanie ścian: farbami emulsyjnymi, w sanitariatach i pomieszczeniach technicznych; - glazura: wg wymagań przepisów; - malowanie ścian: ściany i posadzki w magazynach malowane farbami silikonowymi; - posadzki: w holu głównym - z gresu, w salach i na korytarzach - wykładzina w rulonie z tworzyw sztucznych, w pomieszczeniach sanitarnych terakota lub gress, w salach - wykładziny dywanowe, zróżnicowane kolorystycznie o parametrach dla pomieszczeń żłobka; - okładzina stopni schodów zewnętrznych i tarasów: z gresu mrozoodpornego, zróżnicowanego kolorystycznie lub inne wg projektu; - sufity podwieszane: w salach i na korytarzach typu mineralnego na własnym ruszcie stalowym, w sanitariatach z płyt gipsowo - kartonowych, w pomieszczeniach innych wyprawy tynkarskie cementowo - wapienne lub inne według projektu; - stolarka okienna: aluminiowa lub PVC lub drewniana, szklona szkłem zespolonym równoważna o współczynniku K - 1.1; - drzwi zewnętrzne: aluminiowe lub PVC lub drewniane, oszklone szkłem bezpiecznym o współczynniku K - 1,1; - drzwi wewnętrzne: płytowe pełne i oszklone (z przeszkleniami bocznymi i naświetlami górnymi), z okleiną z tworzyw sztucznych np. MDF płyta meblowa; - wpusty dachowe i rury spustowe: z PCV o średnicy min. 150 mm; Powyższe założenia konstrukcyjno - materiałowe mają charakter ogólny i mogą ulegać odpowiednim modyfikacjom i zmianom, w trakcie przygotowania dokumentacji i późniejszej realizacji robót budowlanych w ramach inwestycji, Wszystkie rozwiązania projektowe umieszczone w projekcie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. c) Rozwiązania instalacyjne. Ogólne parametry określające zakres robót budowlanych. Nowo projektowany budynek musi posiadać instalacje: - wodno- kanalizacyjną (kanalizacja - odprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego) - C.O. i C.W.; - węzeł solarny - jeżeli wykaże audyt; - wentylacyjną grawitacyjną i mechaniczną. Branża elektryczna: - awaryjne oświetlenie wraz z piktogramami drogi ewakuacyjnej; - wewnętrzne instalacje elektryczne podstawowe; - system sygnalizacji pożaru; - system przywoławczy; - instalacja domofonowa; - okablowanie strukturalne - biura; - instalacja rozgłaszania przewodowego; - instalacja C.C.TV - system monitoringu telewizyjnego i instalacja radiowo - telewizyjna. Budynek musi posiadać: a. zewnętrzne przyłącza do sieci: - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej (wraz ze zbiornikiem bezodpływowym), - kanalizacji deszczowej - jeżeli będzie konieczność - teletechniczną, ewentualnie internetową, b. drogi dojazdowe i chodniki, plac zabaw, zieleń. Planowane jest wykonanie następujących prac inwestycyjnych: - roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe; - konstrukcja, pokrycie, obróbka dachu, stropodach; - tynki wewnętrzne, podłogi, stolarka; - instalacje wewnętrzne; - roboty wykończeniowe; - zakup wyposażenia w zakresie niezbędnym do oddania obiektu pod klucz; - zagospodarowanie terenu (m.in. parkingi, ogrodzenie), zjazd z drogi powiatowej z zachowaniem parametrów drogi pożarowej. W efekcie realizacji niniejszej inwestycji powstanie obiekt o powierzchni użytkowej ok. 200 m2. Powierzchnia może ulec zmianie na etapie projektu po akceptacji Zamawiającego. Należy uwzględnić analizę nasłonecznienia budynku, zachowania parametrów akustycznych dla żłobka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach