Przetargi.pl
Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie

Gmina Ceranow ogłasza przetarg

  • Adres: 08-322 Ceranów, Ceranów 140
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 787 07 79 , fax. 25 787 09 54
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceranow
    Ceranów 140
    08-322 Ceranów, woj. mazowieckie
    tel. 25 787 07 79, fax. 25 787 09 54
    REGON: 711582842
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:45000000-7 Roboty budowlane452000009 Wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45320000-6 Roboty izolacyjne45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne45340000-2 Instalowanie sprzętu ochronnego45410000-4 Tynkowanie45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten45313000-4 Instalowanie wind45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych45316200-7 Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego45317000-2 Inne instalacje elektryczne45321000-3 Izolacja cieplna45323000-7 Izolacja dźwiękoszczelna45324000-4 Tynkowanie45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej45431000-7 Kładzenie płytek45432000-4 Kładzenie i układanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian45441000-0 Roboty szklarskie45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pod nazwą: „Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie”. Dokumentacja projektowa będzie wykonana zgodnie z PFU oraz przepisami obowiązującymi na dzień oddania. Po opracowaniu projektu budowlanego a przed opracowaniem projektów wykonawczych Autor projektu w porozumieniu z Inwestorem, może dokonać wyboru określonych rozwiązań organizacyjnych prowadzenia i etapowania robót, rozwiązań materiałowych i technicznych elementów poszczególnych urządzeń. Rozwiązania projektowe powinny zawierać wszystkie elementy i szczegóły niezbędne do prawidłowego wykonania i eksploatacji obiektu.Wszystkie wyroby budowlane zastosowane przy budowie niniejszej inwestycji muszą spełniać wymagania polskich przepisów prawa natomiast Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu i zastosowania. Wszystkie montowane urządzenia i materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie na terenie Polski. Dopuszcza się stosowanie różnych urządzeń i materiałów a także ich odpowiedników pod warunkiem, że spełniają warunki techniczne i wymagania specyfikacji technicznej oraz programu funkcjonalno- użytkowego.Zakres prac projektowych obejmuje budynek przedszkola (z terenem przyległym) wraz zinfrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresieniezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych badań, warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Zamiarem zamawiającego jest realizacja obiektu przystosowanego do pełnienia zadanej funkcji,przyjaznego dzieciom, pracownikom i osobom korzystającym z obiektu (wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmującym plac zabaw). Budynek musi spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, wymagań higieniczno-sanitarnych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych, a także wszelkich stawianych przez warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie, co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów, bądź prowadzenia zmian w budynku, wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace na swój koszt.Zamawiający posiada ostateczną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kliku następujących formach (art. 97 ust. 7 ustawy Pzp):1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminyw Banku PBS Oddział Ceranów Nr konta 90 9221 0000 0018 4872 2000 0030. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert.5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:1) w bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.2) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanychz postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,3) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3.) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).4.) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 2 roboty budowlane każda polegająca na budowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni minimum 450 m2 wraz z wykonaniem: instalacji sanitarnych instalacji elektrycznych i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie o wartości nie mniejszej niż 7 000 000 ,00 zł brutto każda w tym jedna budowa powinna być realizowana w technologii modułowej wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegaćna potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci,na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziałuw postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach