Przetargi.pl
Budowa fontanny w ramach zadania Zagospodarowanie centrum Andrespola - elementy małej architektury

Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa fontanny w ramach zadania Zagospodarowanie centrum Andrespola - elementy małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie fontanny w konstrukcji żelbetowej wyłożonej płytami kamiennymi granitowymi wraz z instalacją wodno - kanalizacyjną i elektryczną zlokalizowanej w Andrespolu przy ul. Tuszyńskiej na działce nr ewidencyjny 410/66. 3.1 Zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonanie prac przygotowawczych i ziemnych, c) wykonanie podbudowy: - podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 45,72 m2, - z kruszywa naturalnego - 45,72 m2, - betonowej B 10 - 47,72 m2, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych: - ław fundamentowych z papy zgrzewalnej - 52,33 m2, - z folii polietylenowej sztywnej grzybkowej - 45,72 m2, - powłokowych bitumicznych wykonanych na gorąco - powłoki pionowe - 7,71 m2, e) wykonanie niecki fontanny: - wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych, szczelnych o grubości 25 cm wraz z deskowaniem oraz przygotowaniem i montażem zbrojenia ścian, f) wykonanie robót okładzinowych kamiennych: - posadzek zewnętrznych - 45,72 m2, - okładzin ścian i pilastrów - 34,11 m2, - wykonanie siedzisk z listew drewnianych (drewno dębowe) lakierowanych dwukrotnie szerokości do 12 cm, g) wykonanie wokół fontanny opaski z kostki brukowej gr. 6 cm - 11,35 m2, h) wykonanie przyłącza wodnego ze studzienką wodomierzową i montaż osprzętu studni, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego ze studzienką kontrolną i montaż osprzętu studni do fontanny, i) montaż armatury fontanny, j) wykonanie przyłącza (WLZ) energii elektrycznej dla zasilania fontanny, 3.2. Po wykonaniu prac instalacyjno - montażowych należy wykonać próbę szczelności wodą lub powietrzem o ciśnieniu 1,5 razy większym od roboczego. Na czas wykonywania próby ciśnieniowej należy odłączyć od instalacji wszystkie urządzenia. 3.3. Przed oddaniem fontanny do eksploatacji należy instalację przepłukać, poddać dezynfekcji i regulacji. 3.4. Dysze powinny być zamontowane w sposób pozwalający na ich demontaż przez upoważnione do tego przez Zamawiającego osoby i zabezpieczone w taki sposób aby nie mogły być zdemontowane przez osoby niepowołane. 3.5.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w obsłudze i serwisie obiektu. 3.6.Powyższe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 3.7.Zakres prac należy wycenić na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i niniejszej SIWZ. Ofertę cenową należy sporządzić na wykonanie całego zadania inwestycyjnego. 3.8.Dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.) Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów. 3.9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.10.Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 1) Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych; 2) Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 3) Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 4) Opracowanie i przedłożenie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 5) Uzyskanie stosownych decyzji wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonanie tych decyzji na swój koszt. 6) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po budowie oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 8) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 9) Przy odbiorze końcowym odbiór robót budowlanych winien uczestniczyć Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 10) Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 11) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 12) Przed przystąpieniem do robót związanych z budową należy sprawdzić u gestorów sieci infrastruktury technicznej aktualność występującego uzbrojenia w pasie robót i terenie, powiadomić ich o rozpoczęciu robót oraz zabezpieczyć uzbrojenie w ziemi na czas trwania budowy. 13) Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kosztorysy ofertowe, w wersji uproszczonej, stanowiące podstawę kalkulacji ceny ofertowej. Uwaga 1. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokosci 4000,00 PLN (cztery tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.andrespol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach