Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 27-100 Iłża, Rynek 11
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 048 3412210 , fax. 048 6163300
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
Rynek 11 11
27-100 Iłża
tel. 048 3412210, fax. 048 6163300
REGON: 00052370300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.ornet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DO SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ STARACHOWICE PODSTREFA IŁŻA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DO SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ STARACHOWICE PODSTREFA IŁŻA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - formularz nr 5, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - formularz nr 6. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane o odpowiednim zakresie oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, dysponować trzyletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej dwóch robót o podobnych charakterze i złożoności co do przedmiotu przetargu - formularz nr 7 lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji własnego doświadczenia - formularz nr 8. 2.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać dysponowanie sprzętem pozwalającym na wykonanie zamówienia formularz nr 9, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi będzie dysponował - formularz nr 10. 2.4. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe wystarczające na wykonanie zadania lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału finansowego. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1.do pkt 2.4
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu nr 1do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - formularz nr 3 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - formularz nr 4 do oferty. 1.3. Wypełniony kosztorys ofertowy - formularz nr 2 do oferty. 1.4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - formularz nr 5 i 6 do oferty . 1.5. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - formularz nr 7 i 8 do oferty. 1.6. Wykaz sprzętu, który będzie zastosowane przy realizacji zamówienia - formularz nr 9 i 10 do oferty. 1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu z opłatami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.10. Dokument potwierdzający zapłatę wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.7. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1. i 1.2 oraz 1.7. i 1.8. powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi - ul. Młynarska w Bukowcu, dz. nr 281,282/1 , 284 w km 0+000 - 0+405,34
Dodano: 2013-08-06 - Odbudowa drogi ul. Daszyńskiego w Mysłakowicach od km 0+100 do km 0+533 i drogi Dąbrowica ( Dz. nr 111/3 - Wojanów ( dz. nr 191/1 )
Dodano: 2013-03-28 - Budowa ulicy oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska pod nazwą MIESZCZAŃSKA symbolem 15DD i 16DD na odcinku od km 0+000,00 do km 0+144,18 w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2013-03-20 - Przebudowa nawierzchni jezdni odcinków ulic: Lipowej o długości 161,20 m, Jana Styki o długości 96,40 m oraz bocznej ulicy Sosnowej o długości 66,78 m w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2012-09-07 - Budowa nawierzchni jezdni odcinków ulic: Granicznej i Spokojnej w Białej Podlaskiej wraz z odwodnieniem
Dodano: 2011-08-12 - Budowa nawierzchni jezdni odcinków ulic: Kosmowskiej, bocznej Pokoju, Żeromskiego oraz Unitów Podlaskich wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2011-07-25 - Przebudowa odcinka ul. Daszyńskiego ( droga gminna ) w Mysłakowicach; Etap 2 - Częściowa przebudowa odcinka od km 0 + 502,55 do 0 + 982,00
Dodano: 2011-03-15 - Rozbudowa ulicy Terebelskiej w Białej Podlaskiej od km 0+001,00 do km 0+568,30 (na odcinku od skrzyżowania z ulicami Królowej Jadwigi i Okopową do obwodnicy miasta) wraz z przebudową kanalizacji deszczowej, oświetlenia oraz kolidujących sieci uzbrojenia terenu
Dodano: 2011-03-11 - Odbudowa dróg i mostów w Gminie Mysłakowice
Dodano: 2010-09-22 - Odbudowa drogi w Karpnikach na działkach nr 460,461,409
Dodano: 2010-07-05