Przetargi.pl
Budowa drogi powiatowej dojazdowej do gruntów rolnych Nr 2294L Gałęzów – Kowersk – Zakrzówek od km 4+523,65 do km 5+400.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi powiatowej dojazdowej do gruntów rolnych Nr 2294L Gałęzów – Kowersk – Zakrzówek od km 4+523,65 do km 5+400.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi powiatowej dojazdowej do gruntów rolnych Nr 2294L Gałęzów – Kowersk – Zakrzówek od km 4+523,65 do km 5+400”. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na odcinku DP 2294L od km 4+523,65 do km 5+400. Przedmiotowe zadanie zawiera następujące branże: 1. Branża drogowa 2. Branża sanitarna 3. Branża elektroenergetyczna 4. Branża telekomunikacyjna UWAGA! Zgodnie z przedmiarem robót, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wycinki drzew, masa drewna staję się jego własnością i zobowiązany jest do uprzątnięcia teren po dokonanej wycince i zagospodarować je na własny koszt i we własnym zakresie. Natomiast na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (załącznik do SIWZ), że cena ryczałtowa jest pomniejszona o wartość masy drewna, która została wyszacowanej przez Zamawiającego na kwotę: 2 571,36 zł brutto. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami: data produkcji znaku,nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku,okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat),nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach,tel. 81 516 28 84; nr drogi ….L (odpowiedni nr drogi); km …………… . Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm20. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określa projekt wykonawczy, dokumentacja techniczna i przedmiary robót odpowiednio dla opisanych branż, stanowiące część pomocniczą do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami, opracowaną przez Wykonawcę wyceną kosztorysową inwestycji opracowaną na podstawie przedmiarów robót (wymagany będzie przy podpisaniu umowy!), oraz z projektem stałej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Obligatoryjne okresy gwarancji dla znaków wynoszą: z folią typu 1 – 7 lat, z folią typu 2 – 10 lat, z folią pryzmatyczną – 12 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowania – wg załącznika Nr 5 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w projekt czasowej organizacji ruchu i geodezyjna inwentaryzacja będą wymagane do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty zgodnie z zapisem SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach