Przetargi.pl
Budowa drogi Plewki - Etap I (przebudowa wewnętrznej drogi gminy Olecko od drogi powiatowej nr 1895N do granicy działki nr 53 - 0.000+0.500)

Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
    REGON: 00052334700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi Plewki - Etap I (przebudowa wewnętrznej drogi gminy Olecko od drogi powiatowej nr 1895N do granicy działki nr 53 - 0.000+0.500)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych: Nawierzchnia z żwirowa drogi - 1 750,0 m2 Nawierzchnia żwirowa zjazdów - 75,0 m2 Przepusty śr. 80 cm o łącznej długości L = 10.0 m Przepusty śr. 50 cm o łącznej długości L = 41.0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z warunkami okreslonymi w SIWZ w wysokości 3 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej 100 000 PLN, w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) oraz dysponują potencjałem technicznym (jednostki transportu /samochody ciężarowe 5 - 10 t 1 szt.; koparka 0,15 - 1,2 m3 - 1 szt.; spycharka - 1szt.; walec samojezdny - 1 szt.; zagęszczarki 2 szt.) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kierownik robót drogowych) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa: aktualny odpis z rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych wykonawców; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania wykonawca składa: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym Rozdziale V punkt 3 podpunkt 3.1, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (potencjału technicznego) którymi dysponuje wykonawca, określonymi w Rozdziale V punkt 3 podpunkt 3.2 lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (potencjału technicznego); wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, określonych w Rozdziale V punkt 3 podpunkt 3.3, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami), jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień; lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 podpunkt 2.1; 2.3 i 2.4 oraz 2.6 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5.1 i 5.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 5 stosuje się odpowiednio. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacja (za zgodność z oryginałem) pieczęcią wykonawcy, imienna pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.2. oraz jej podpisem. Kopie dowodu wniesienia wadium . Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca - załącznik nr 4 Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem Rozdziału XII. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach