Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
- Data zamieszczenia: 2016-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
ul. Nowogrodzka 60 60
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
REGON: 45001797000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda woj. Podlaskie, powiat Zambrów, gm.Zambrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda na następujących działkach : 522, 992, 993, 994 obręb ewidencyjny Zbrzeźnica, Gmina Zambrów - z dostosowaniem parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR1, - podłoże gruntowe określone jako G1/G4 - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m - składnica na drewno o wymiarach 8x30 m, - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=1 090,00 m. Drogę zaprojektowano po śladzie pasa wyciętych drzew. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych (sytuacyjno-wysokościowej) oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W6. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy leśne, mijanki oraz składnice na drewno o parametrach jak wyżej. Skrzyżowania i zjazdy leśne wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Przed łukami poziomymi zaprojektowano odcinku prostych przejściowych o długości 20 m. Drogę na odcinku łuków poziomych poszerzamy wg. tabeli z rys. Przekroje Normalne. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach Plan Zagospodarowania Terenu. Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren na wysokość ca. 20 cm, na odcinku od km 0+650 do 1+090 drogę z uwagi na grunty zalegające wynieść należy na wysokość ponad 50 cm. Dodatkowo w projektowaniu niwelety zwrócono uwagę na zachowanie minimalnych spadków dla spływu wód opadowych. Projektowane spadki podłużne drogi leśnej wahają się od 0,300% do 3,831%. Roboty ziemne związane z budową polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 20 cm z całego pasa drogi (jezdnia, pobocza, rowy) oraz wykonaniu wykopów i nasypów (ewentualnie korytowaniu), podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, - usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego pod konstrukcję drogi i obiektów towarzyszących. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej/skrzyżowań/zjazdów leśnych/poboczy/mijanek na odcinku od km 0+000,00 do km 0+650,00 o następujących warstwach: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 12 cm, -warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 18 cm, -istniejąca nawierzchnia gruntowa o nośności G1. Grubość całkowita konstrukcji = 30 cm Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej/skrzyżowań/zjazdów leśnych/poboczy/mijanek na odcinku od km 0+650,00 do km 1+090,00 o następujących warstwach: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 12 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 18 cm, - warstwa odcinająca - pospółka niesortowalna gr. 30 cm, - warstwa wzmacniająca - geokompozyt wzmacniający, - istniejąca nawierzchnia gruntowa o nośności G4. Grubość całkowita konstrukcji = 60 cm Składnicę na drewno zaprojektowano na całym odcinku drogi leśnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 30 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano jak jezdnia drogi leśnej na danym odcinku według pikietażu. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Projektowana droga leśna posiada szerokości 3,50 m i spadek daszkowy 3% (na łukach poziomych jednostronny) wg. pikietażu w części rysunkowej projektu. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m posiadają spadek jednostronny 6%. Skrzyżowania posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 15,0 m, zjazdy leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone łukami poziomymi 8,0 m. Mijanki posiadają szerokość 3,00 m w peronie i spadek poprzeczny jednostronny 3% ze skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50 m. Składnice na drewno zaprojektowano o wymiarach 8x30 m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącego terenu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi leśnej zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, skrzyżowań, zjazdów leśnych i mijanek. Wody opadowe odprowadzone z drogi, skrzyżowań i mijanek zostaną przez pobocza szerokości 0,75 m do rowu przydrożnego obustronnego trapezowego (lokalizacja rowu wg. rys. Plan Zagospodarowania Terenu szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 50 od rzędnej dołu całej konstrukcji. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. Dodatkowo zaprojektowano studnie chłonne/parowniki gruntowe / o wymiarach 2x2x1,5 m z rowami dochodzącymi długości 10 m. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg pożarowych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1654B PARCEWO - ORLA KM ROBOCZY 0+000 - 3+661 łącznie z remontem mostu w km 6+054 (kilometr roboczym 1+669,5). Zadanie 1.Remont drogi powiatowej nr 1654B Parcewo - Orla km roboczy 0+000 - 3+661. Zadanie 2.Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B Bielsk Podlaski - Parcewo - Orla w km 6,054.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1963B w obrębie msc. Rutki na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Popławy - Puchały Stare od km roboczy 8+600 do km 9+480
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 1952B - odc. III Stare Szabły - Jakać Borki w km 5+185 - 7+135.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 65 w miejscowości Grajewo - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Józefowo - Poryte oraz przebudowa drogi gminnej we wsi Krukówka.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Krynki z podziałem na części: Część I. - Przebudowa drogi leśnej nr 13 w Nadleśnictwie Krynki, Część II . - Przebudowa drogi leśnej nr 20 w Nadleśnictwie Krynki
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Wojtkowice Stare
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Popławy.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego o łącznej długości 2 379,50 m
Dodano: 2016-07-08