Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m.Suchowola (Ulica)

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.adamow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m.Suchowola (Ulica)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia I. CZĘŚĆ OPISOWAStan istniejący. Budowana droga leży sieci dróg gminnych. Zlokalizowana jest na działce nr 2304. Obsługuje ona istniejącą zabudowę domów jednorodzinnych. Istniejąca nawierzchnia - podbudowa tłuczniowa. Spadki poprzeczne i podłużne nieregularne. Istniejące uzbrojenie naziemne i podziemne nie koliduje z projektowaną drogą. Przejścia poprzeczne uzbrojenia podziemnego wskazano na rys. nr 2 - profil podłużny. Z uwagi na fakt, ze istniejącą podbudowę z materiału kamiennego wynosi się o ok. 0,31 - 0,40 m nową konstrukcją uzbrojenie poprzeczne do drogi tym bardziej nie wpływa na kolizyjność. Długość projektowanej drogi - 260,03 m. Pas drogowy wydzielają nowe linie rozgraniczające dzielące istniejące działki prywatne. Szerokość nowego pasa drogowego - 9,0 m. Linie rozgraniczające naniesiono na projekt zagospodarowania terenu. Wykaz działek do podziału zawiera strona tytułowa do projektu. Podział działek według odrębnego opracowania geodezyjnego. Projektowane elementy . a) konstrukcja remontu od km 0 + 000 do 0 + 056,17. Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, (1: 4), Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. b) konstrukcja nawierzchni od 0 + 056,17 do 0 + 260,03 : Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, (1: 4), Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm na poszerzeniach. Obmiar poszerzenie wg. odrębnego załącznika.Niniejsze postępowanie obejmuje kontynuację realizowanego przedsięwzięcia, w roku 2014 na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczej została zrealizowana inwestycja obejmująca zakres do 0+109,48. Na podstawie rozliczenia kosztorysowego realizowanej inwestycji- zakres objęty niniejszym postepowaniem zawiera zakres od 0+109,48 do wyczerpania zakresu wynikającego z dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowanej. Wszystkie prace związane i objęte niniejszym postepowaniem oznaczonym RIG 271.3.2015, należy ze względy na umowę kosztorysowa w odniesieniu do całości inwestycji, należy przeprowadzić zgodnie z przepisami prawa w oparciu o dokumentację stanowiącą integralną część dokumentacji projektowo -wykonawczej opracowaną przez projektanta Kielin Leszek oraz opis zakresu prac dokonany przez zmawiającego.Wszystkie prace związane z budową objętą niniejszym postępowaniem należy bezwzględnie wykonywać w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-techniczna oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia i przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedsięwzięcia.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art.83 Uzp6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.a) 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe informacje zawarte są w treści niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane dotyczące- robót związanych z budową i konstrukcją dróg i chodników, wykonawca wykonana osobiście.9. Wymagania stawiane wykonawcy:9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania dot. Gwarancji - Zamawiający otrzyma gwarancje opisane w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ.11.Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie, STWiOR dla branż. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z wykonawcami, ze względu na ewentualne mogące wystąpić rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektowo-wykonawczą a przedmiarami robót które są podstawą do ustalenia ceny zaleca się wizje lokalną wraz z zapoznaniem się z dokumentami nie będącymi elementami udostępnionymi wraz z dokumentacja projektowo-wykonawczą w siedzibie zamawiającego. Równoważność - technologiczna, materiałowa i inna Gdziekolwiek powołane są konkretne normy przepisy lub zastosowane rozwiązania materiałowe, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary, oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego Przy czym rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć:1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, 2.deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo, 3.oznakowanie znakiem budowlanym oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za ,,regionalny wyrób budowlany,,.Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach