Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej bocznej ul.Kościelnej w Dobrzeniu Wielkim - etap II

Gmina Dobrzeń Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, Namysłowska 44
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzeń Wielki
    Namysłowska 44
    46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
    REGON: 531413060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej bocznej ul.Kościelnej w Dobrzeniu Wielkim - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej bocznej ul.Kościelnej w Dobrzeniu Wielkim”1. Zakres prac do wykonania obejmuje:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót inżynieryjno-budowlanych dla zadania pn. „ Budowa drogi gminnej bocznej ul.Kościelnej w DobrzeniuWielkim – II etap”Inwestycja obejmuje swoim zakresem:- budowę drogi gminnej- przebudowę zjazdów- budowę odwodnienia w tym przebudowę kanalizacji sanitarnej- budowę kanału technologicznegoSzczegółowy zakres planowanej inwestycji:Konstrukcja drogiJezdnia ( przekrój I -I i II-II) szer.4,5 m pow. 373,5 m²:- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S- 5 cm warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W,- 8 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/31,5 mm-12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/63 mm - 22 cm w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym( z dowozu z wytwórni betonu)Chodnik o powierzchni 21,50m²- 8 cm kostka betonowa drobnowymiarowa koloru grafitowego- 3 cm podsypka bazaltowa 0-4 mm- 8 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/31,5 mm- 12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/63 mm- 10-20 cm- wymiana gruntu- nasyp z gruntu niewysadzinowego np. pospółki o CBR > 20%-Zagęszczone podłoże do min E2=80 MPAZjazdy o powierzchni 189 m²- 8 cm kostka betonowa- 3 cm podsypka balzatowa 0-4 mm- 8 cm podbudowa zasadnicza z miesz. niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/31,5 mm- 12 cm podbudowa zasadnicza z iesz. Niezwiązanej z kruszywem C90/3 0/63 mm- 10-20 cm wartstwa gruntu- nasyp z gruntu niewysadzinowego np. pospółka o o CBR >20%- zagęszczone podłoże gruntowe do min. E2=80 MPAPobocza o szer. 0,75 m i pow. 77,25 m² - 10 cm nawierzchnia z mieszanki kruszywa 0-31,5 mmOdwodnienie- kanalizacja deszczowa z rur bet. Prostokątnych 125 x 50 mm o długości 90,00m- przyłącza kanalizacyjne z rur litych PVCØ200( SN 16) o długości 31,5 m- przyłącza kanalizacyjne z rur litych PVCØ160 ( SN16) o długości 5,00 m- studzienka rewizyjna Ø2000 mm – 1 szt.- wylot w postaci ścianki czołowej pref. – 1 szt.- wpust ściekowy uliczny tworz.Ø425 mm – 2 szt.- drenaż 100mm w oplocie sytntetycznym o długości 90,00 mPrzebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej- przyłącza kanalizacyjne z rur litych PVC Ø200 ( SN16) o długości 8,5mb- studzienki rewizyjne Ø425 mm bet – 1 szt.- włączenie do istniejącej studni – 1 szt.Kanał technologiczny- budowa kanału technologicznego o dł. Ok.242m z rur wraz z budową studni kablowych prefabrykowanych SKO 2g oraz SKR-1 z godnie z dokumentacja projektowąSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz:- przedmiar robót 4a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ2. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo:2.1. wykonania Programu BiOZ,2.2. wykonania Projektu Technologii i Organizacji Robót oraz Programu Zapewnienia Jakości, 2.3. Opracowanie tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, 2.4. obsługi laboratoryjnej budowy,2.5. obsługi geodezyjnej budowy, 2.6. opracowania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. W oparciu o państwową osnowę geodezyjną i osnowę realizacyjną należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci uzbrojenia terenu i wszystkich obiektów wraz z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą uzyskując potwierdzenie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej jak również wykonaniem wersji elektronicznej jako pliki dwg. lub dxf. oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu co do użytkowania inwestycji, 2.7. opracowanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach wykonanych robót dla Zamawiającego (dokumentację należy wykonać w wersji tradycyjnej oraz w wersji elektronicznej PDF i edytowalnej),2.8. zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz zapleczem,2.9. wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.2.10. Koszty opisane powyżej, winny być ujęte w kosztach ogólnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.03.2023.r. o godzinie 10:00.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Dobrzeniu Wielkim nr 09 8895 0006 2000 0000 2512 0006Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę zakupową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia6. Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXVIII SWZ.8. Zatrzymanie wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:8.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.8.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;8.3. Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizował (zakończył): co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi/ dróg o wartościco najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).Uwaga :Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm).Uwaga:Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną , w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga:Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Uwaga:Zamawiający nie określa, szczegółowego sposobu spełnienia określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art.117 ust.1 ustawy) , co oznacza możliwość zsumowania zasobów w tym zakresie.Uwaga:Pojęcie droga należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz.470)b) Wykonawca winien wykazać ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia które spełniają następujące warunki:Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- drogowej bez ograniczeń- instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnychZamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz zrzeszoną/zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 1117 z póź zm.),lub spełniającą/spełniającymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/spełniającymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Uwaga:Zamawiający nie określa, szczegółowego sposobu spełnienia określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art.117 ust.1 ustawy) , co oznacza możliwość zsumowania zasobów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach