Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej - ul. Obszarowa od ul. 1KDz do ul. Pańskiej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi - część I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Obszarowej etap - III.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej - ul. Obszarowa od ul. 1KDz do ul. Pańskiej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi - część I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Obszarowej etap - III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej -ul. Obszarowa od ul. 1KDz do ul. Pańskiej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi- część I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Obszarowej etap -III. Zadanie realizowane będzie na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę Nr: AR.I.67.7353/37/873/09 z dn. 12.11.2009 r., które stało się ostateczne 07.12.2009 roku. Zakres robót: Budowa nowego odcinka ul. Obszarowej CZĘŚĆ 1 dł. 395 mb, Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni wraz ze ścieżką rowerową i chodnikiem. Wykonanie dwóch zatok autobusowych, placu manewrowego dla autobusów MPK. Wykonanie kanalizacji deszczowej, budowa oświetlenia ulicznego. Branża drogowa: -wycinka drzew, -wykonanie robót ziemnych, -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, -budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kostki bruk. bet. gr. 6 cm na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm, - wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni z betonu B 40 -wykonanie tymczasowych zjazdów z kruszywa łamanego 0/63 o gr. 25cm -Wykonanie nawierzchni placów tymczasowych z płyt drogowych o gr. 18 cm. -wykonanie oznakowania poziomego i pionowego -roboty wykończeniowe Branża sanitarna: -wykonanie kanalizacji deszczowej Branża elektryczna: -wykonanie oświetlenia ulicznego Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie robót: w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia robót: 31.05.2012 r. Termin wykonania umowy: 30.06.2012 r. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie Inspektora nadzoru koordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inspektor Nadzoru powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w terminie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół, w którym określi stwierdzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końcowego przez Komisję MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Nadzoru. Wymagania dotyczące wykonawcy: 1)Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. 2)Wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Przedstawienie w ciągu 3 dni licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo - finansowego, który był dołączony do oferty. 4)Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień (zgodnych z SIWZ i przedstawioną ofertą) oraz aktualnego członkostwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa osób biorących udział w realizacji zamówienia (kierownik budowy, kierownik robót drogowych, kierownik robót branży sanitarnej, kierownik robót branży elektrycznej). 5)Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 6)Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie dostarczony podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, oraz do prowadzenia książki obmiarów wykonanych robót. 7)Roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, projektem, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 8)Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 9)Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inżynierowi - Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty techniczne, deklaracje zgodności), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 10)Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 11)Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy, jeżeli w ofercie wykaże powierzenie zakresu robót 12)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, Inżynierowi - Inspektorowi Nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 13)Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 14)Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 15)Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Inspektorowi Nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 16)Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Inspektorowi Nadzoru Tabeli elementów rozliczeniowych (TER) i zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej i elektronicznej, każdorazowo do przedkładanej faktury. 17)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia terminu rozpoczęcia i uzgodnienia warunków prowadzenia robót związanych z przebudową sieci i urządzeń, które nie są własnością Gminy Miasto Rzeszów. 18)Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru robót związanych z przebudową sieci i urządzeń umieszczonych w pasie drogowym przez właścicieli tych sieci i urządzeń. 19)W przypadkach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwolenia na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca w złożonej ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z: 1)Wykonaniem wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, przedmiarem robót, warunkami wykonania i odbiorów robót, oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym wynikających z zapewnienia odpowiedniego potencjału kadrowego i technicznego, który będzie niezbędny do realizacji całości zamówienia. 2)Zorganizowaniem robót w ten sposób, aby umożliwić ruch kołowy i pieszy w trakcie realizacji umowy na przebudowywanym odcinku drogi lub zorganizować odpowiednie objazdy. 3)Ponoszeniem odpowiedzialności w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie zdarzenia mające miejsce na przekazanym terenie budowy przez cały czas obowiązywania umowy. 4)Przekazywaniem na bieżąco do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie wszystkie zamierzone szczegóły w terenie, powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych, celem przyśpieszenia aktualizacji map, a w efekcie szybszego uzyskania końcowej mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wraz z dokonaniem zmiany użytku zgodnie z Ustawą: Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późniejszymi zmianami 5)Przewiezieniem drewna z wycinki drzew w miejsce wskazane przez zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa (drewno pozyskane z wycinki winno być pocięte na odcinki o dł. 1 m, aby umożliwić ręczny załadunek i przetransportowanie). 6)Posegregowaniem, oczyszczenie i przetransportowanie materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania na wskazane przez zamawiającego miejsca składowania dla materiałów takich jak: krawężniki betonowe, słupki do znaków, znaki drogowe, destrukt, kruszywo kamienne 7)Dostarczeniem na magazyn użytkownika PGE dystrybucja Rzeszów materiałów z rozbiórki i demontażu( dotyczy wysięgników, opraw sodowych i kabli).Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia rozliczenia się z właściwym właścicielem materiałów. 8)Usunięciem pozostałych materiałów z rozbiórki poza plac budowy we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62. poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz ponosi odpowiedzialność za powyższe działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie wymaga wniesienia wadium w kwocie: 87 000 zł, słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach