Gmina Święciechowa ogłasza przetarg
- Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5333510 , fax. 065 5299548
- Data zamieszczenia: 2016-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4 4
64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
tel. 065 5333510, fax. 065 5299548
REGON: 41105071200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieciechowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach. Budowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej i zjazdów do posesji oraz wykonaniu odwodnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- zał. nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia wyceny. 2. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że gwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych ) b) charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji ) c) charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów ), d) parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja e) parametrów bezpieczeństwa użytkowego, f) standardów emisyjnych. 3. Zamówienie obejmuje również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP, - wykonanie projektu organizacji ruchu, - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, - obsługę geodezyjną oraz archeologiczną w trakcie realizacji zadania, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych, - pokrycie kosztów związanych z odbiorami. - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, - niezwłocznego informowania zamawiającego wpisem do dziennika budowy o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania umowy, - powiadamianie mieszkańców o zamiarze prowadzenia robót oraz podania do publicznej wiadomości terminów i zakresów ograniczeń w dostawach mediów, wynikających z realizacji robót, - informowania zamawiającego o planowanej zmianie kierownika budowy, nie później niż 7 dni przed zmianą. Zamawiający zastrzega, że jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy traktowana będzie jako przyczyna zależna od Wykonawcy i nie będzie stanowiła podstawy zmiany terminu zakończenia robót, Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu materiałów z rozbiórki i ziemi z wykopów. Należy je wywozić na wysypisko odpadów uwzględniając w wycenie koszty utylizacji lub składowania odpadów i materiałów. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. 4. Ustala się następujące dwa odbiory: 1) odbiór częściowy po wykonaniu całości robót na odcinku od km 0+000,00 do km 0+200,00 2) odbiór końcowy po wykonaniu całości zamówienia dotyczącego budowy nawierzchni ulicy Stawowej w Gołanicach wraz z odwodnieniem. Do odbioru częściowego należy dostarczyć: - szkice inwentaryzacyjne, - zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, - wyniki badań wymagane przez SST. Do odbioru końcowego należy dostarczyć: - szkice inwentaryzacyjne - zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, - wyniki badań wymagane przez SST, - dokumenty gwarancyjne, - sprawozdanie z nadzoru archeologicznego. 5. Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje Harmonogram realizacji robót wraz z uwzględnieniem projektu organizacji ruchu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, w tym Prawem budowlanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 15 000zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) i należy je wnieść przed upływem terminu do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swieciechowa.pl/informacje/przetargi/128-zamowienia-publiczne/roboty-budowlane/ogloszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2739P Wąsowo-Buk , na odcinku od ul. Bohaterów Bukowskich w m. Buk do końca chodnika przy cmentarzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania Inwestycyjnego *Remont ul. Tarczowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym*
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2407P (ul. Swarzędzka) w m. Gruszczyn, gmina Swarzędz
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 283084P w miejscowości Świniary (dz. nr 3, jednostka ewidencyjna Kłecko - gmina, obręb ewidencyjny Świniary)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Ściegiennej w Smoszewie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w msc. Cichów, Krwony, Kolnica, Brudzyń i Koźmin, gmina Brudzew
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1886P Wilczyna - Grzebienisko w m. Wilczyna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej Wioska - Blinek, dz. o nr ewid. 254
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA UL. BIERNACKIEGO W DOBRZYCY
Dodano: 2016-07-21