Przetargi.pl
Budowa dróg ul. Zabobrze (odcinek A-B), ul. Kamienna, ul. Bazaltowa wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=103525

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg ul. Zabobrze (odcinek A-B), ul. Kamienna, ul. Bazaltowa wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg ul. Zabobrze (odcinek A-B), ul. Kamienna, ul. Bazaltowa o nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej. 1.1 Przedmiotem zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Budowa drogi ul. Zabobrze jako ciągu pieszo - rowerowego dwukierunkowego o szerokości 5,5 m i długości po osi 290 m – odcinek od końca nawierzchni bitumicznej istniejącej drogi przy pętli autobusowej do punktu B. 2. Budowa drogi ul. Kamienna jako ciągu pieszo - jezdnego dwukierunkowego o szerokości 6,0 m i długości po osi 187,50 m. 3. Budowa drogi ul. Bazaltowa jako ciągu pieszo - jezdnego dwukierunkowego o szerokości 6,0 m i długości po osi 184,50 m. 4. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zabobrze z rur fi 200 mm PVC, długość z przykanalikami 88 m ilość wpustów ulicznych 2 szt.(oznaczone w dokumentacji projektowej jako W9 i W10), studnie betonowe fi 1200 mm - 3 szt. (oznaczone w dokumentacji projektowej jako D20, D21 i D22) 5. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kamiennej z rur fi 200 mm PVC, długość z przykanalikami 282,50 m, ilość wpustów ulicznych - 7 szt. (oznaczone w dokumentacji projektowej jako W15, W16, W17, W18, W19, W20, W21), studnie betonowe fi 1200 mm - 8 szt. (oznaczone w dokumentacji projektowej jako D29, D30, D31, D32, D33, D34, D35, D36) 6. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bazaltowej z rur fi 200 mm PVC, długość z przykanalikami 189,00 m, ilość wpustów ulicznych 4 szt. (oznaczone w dokumentacji projektowej jako W22, W23, W24, W25), studnie betonowe fi 1200 mm - 5 szt. (oznaczone w dokumentacji projektowej jako D37, D38, D39, D40, D41) 7. Wykonawca uzyska decyzję i usunie 2 drzewa kolidujące z budowaną drogą ul. Zabobrze – dąb oznaczony w dokumentacji projektowej (pzt) nr 2 oraz sosna, oznaczona w dokumentacji projektowej (pzt) nr 3. 1.2 Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną, powykonawczą w 3 egz. 1.3 Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. 1.4 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na składanie ofert. 4. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 7. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem – WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców wraz z OFERTĄ – załącznik nr 1: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach